خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر نیرو در شهرستان بهمئی انجام شد؛

اجرای ۴ هزار میلیارد ریال طرح در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۲۲

سفر یک روزه وزیر نیرو به کهگیلویه‌وبویراحمد با بازدید از نیروگاه برق در دست ساخت و خط ۱۳۲ کیلو ولت ارجان (دژکوه) شهرستان بهمئی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، پست ۱۳۲ کیلو ولت بهمئی بیش از ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و هدف از ساخت آن نیز پایداری شبکه برق شهرستان بهمئی و افزایش ظرفیت برای مصرف در بخش‌های مختلف است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق خوزستان ارزش سرمایه گذاری پست ۱۳۲ کیلو ولت شهرستان بهمئی را بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خط ۱۳۲ کیلو ولت شهرستان بهمئی نیز با ارزش سرمایه گذاری بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال بالای ۶۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

محمود دشت بزرگ افزود: خط ۱۳۲ کیلو ولتی دژکوه بهمئی به صورت ۲مداره تک سیمی به تعداد ۷۷ دستگاه دکل فلزی ساخته می‌شود.

دشت بزرگ از اهداف مهم اجرای این طرح مهم حوزه برق را تامین برق مطمئن و پایدار در منطقه، برق دار کرن پست ۱۳۲ کیلو ولت ارجان و همچنین کاهش خاموشی‌ها در این منطقه عنوان کرد.وی اضافه کرد: تمامی مراحل طراحی و ساخت این طرح بومی و همچنین اعتبار پیش بینی شده از محل اعتبارات داخلی شرکت سهامی برق خوزستان تامین خواهد شد.

دشت بزرگ گفت: در سفر امروز وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد در مجموع بیش از چهار هزار میلیارد ریال طرح در حوزه برق و انرژی بهره برداری و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: چهار مورد از این طرح‌ها افتتاح و چهار طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

دشت بزرگ افتتاح پست ۲۳۰ کیلو ولتی ساران و شروع عملیات خط ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه چم شیر در شهرستان گچساران را از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی حوزه برق و انرژی در سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد زیرمجموعه شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان است.

دقایقی پیش وزیر نیرو شهرستان بهمئی را به مقصد شهر دهدشت ترک کرد.

وی پس از افتتاح و کلنگ زنی و همچنین بررسی وضعیت صنعت آب و برق در شهر‌ها و مناطق گرمسیری کهگیلویه و گچساران عصر امروز نیز از طریق بالگرد و پس از بازدید هوایی از چندین طرح و سد‌های در دست اجرا وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و مجمع نمایندگان و همچنین نشست تخصصی با مدیران حوزه آب و برق استان پایان بخش سفر یک روزه اردکانیان به این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز