خبرگزاری کار ایران

در پی ادامه بارندگی‌ها صورت گرفت؛

تعطیلی مدارس سیب و سوران در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۰۸

تداوم بارندگی ها مدارس شهرستان های سیب و سوران در استان سیستان و بلوچستان را تعطیل کرد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان سیب و سوران و با توجه به بارندگی و ادامه آن تمامی مدارس دهستان پسکوه و مدارس حاشیه رودخانه‌های محلی و مدارس خشتی و گلی سطح شهرستان سیب و سوران امروز ۱۴ مهر در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است.

سیلاب بیش از ۱۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد.

خدمات رسانی به ۲۳روستای گرفتار سیلاب در جنوب سیستان وبلوچستان

تاکنون به 23 روستای درگیر سیل در جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به روستاهای سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان ادامه دارد و عصر امروز هم 4 سرنشین یک خودرویِ گرفتار در سیلاب رودخانه مومان کنارک هم با کمک امدادگران نجات پیدا کردند.

شهنوازی با اشاره به تلاش ماموران راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود، افزود: به همت این ماموران دقایقی پیش مسیر ارتباطی کنارک به جاسک بازگشایی شد.

وی گفت: بارندگی‌ها همچنان ادامه دارد و ساعتی قبل مسیرهای ارتباطی خاش به سوران، سوران به مهرستان و مهرستان به ایرانشهر هم مسدود شده است.

مروه‌بانو جهانی بخشدار بخش مرکزی سیب وسوران هم گفت: بر اثر طغیان رودخانه روتک برخی از منازل دهستان پسکوه شهرستان سیب وسوران هم دچار آبگرفتگی شده است.

سامانه بارشی از هفته گذشته وارد سیستان وبلوچستان شده است و تا روز دوشنبه هم ادامه دارد.

فعالیت این سامانه امروز در جنوب سیستان وبلوچستان از شدت بیشتری برخوردار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز