خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

مرزبانان نقش بی‌بدیلی در حفاظت کشور دارند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۹۶۶

استاندار خراسان رضوی گفت: مرزبانان غیور و مجاهدان عرصه پاسداری از مرزها، نقش بی‌بدیل در حفاظت از کشور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رزم حسینی در سومین روز از هفته نیروی انتظامی در جمع مرزبانان، اظهار کرد: ارتباط نیروی انتظامی با مردم یکی از شاخصه‌های سنجش مردمی و دموکراتیک بودن هر نظام است و خوشبختانه گسترده‌ترین تعامل بین سازمان‌ها و نیروهای مسلح بین مردم و نیروی انتظامی برقرار است .

وی با اشاره به اهمیت امنیت در خراسان رضوی، افزود: این استان با وجود اینکه سالانه میزبان میلیون‌ها زائراز سراسر کشور و نیز کشورهای دیگر است دارای شرایط حساسی بوده و برقراری امنیت در آن بسیار حائز اهمیت است و امروز امنیت پایدار این استان مرهون تلاش نیروهای مسلح می‌باشد.

استاندار خراسان‌رضوی با تاکید به سخن مقام‌معظم رهبری که پلیس باید پناهگاه مردم باشد،مطرح کرد: امروز نیز به لطف خدا نیروی انتظامی با مردم، در کنار مردم و پشت سر مردم قرار گرفته و در مقابل نقطه رعب و وحشت برای متجاوزان، خلافکاران و توطئه‌گران بشمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این استان دارای 900 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه است که مرزبانان غیور و مجاهدان عرصه پاسداری از مرزها به صورت شبانه‌روزی در برقراری امنیت آن تلاش می‌کنند و توانسته‌اند این امنیت را در دنیا مثال‌زدنی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز