خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز رخ داد؛

سقوط جرثقیل سنگین در بزرگراه محلاتی/ 6 نفر کشته و مجروح شدند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۷۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از سقوط جرثقیل سنگین در بزرگراه شهید محلاتی تهران و مرگ ۳ تن خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال ملکی با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه ظهر امروز خبر سقوط جرثقیل سنگین در بزرگراه شهید محلاتی تهران بر روی یک دستگاه خودرو گزارش شد که ماموران چند ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی بر روی تاکسی سقوط کرده بود که راننده تاکسی، سالم خارج شد، اما سه عابر فوت کردند و سه نفر هم مصدوم شدند.

حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل واژگونی جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی

سرپرست دادسرای جنایی در محل واژگونی یک جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی حضور یافت.  قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی گفت: بر اساس آمار تاکنون دست کم سه نفر کشته و سه نفر مجروح شده‌اند.

استقرار تیم پزشکی قانونی در محل واژگونی جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از استقرار تیم پزشکی قانونی این استان در محل واژگونی جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی خبر داد.

​مهدی فروزش با اشاره به حادثه سقوط جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی افزود ​: همکاران با حضور در محل حادثه و بازدید از صحنه جرم و بررسی ابعاد علمی موضوع، اجساد را منتقل کردند.

وی گفت​: اجساد در مرکز تشخیصی آزمایشگاهی استان تهران واقع در کهریزک است که پس از مراحل معاینه و کالبدگشایی و در صورت لزوم انجام آزمایش‌های تخصصی، علت فوت تبیین و اجساد به بستگان تحویل خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود​: همچنین چهار نفر در این حادثه مصدوم شدند که کارهای درمانی انجام شده است و برای تعیین میزان و شدت جراحات وارده به پزشکی قانونی استان تهران معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز