خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

قدرت دیپلماسی و موشکی امنیت ملی دشمنان را ناامید کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۶۳

معاون‌پارلمانی رئیس جمهور گفت: صبر راهبردی، قدرت دیپلماسی و قدرت نظامی و موشکی ۳ مؤلفه اصلی امنیت ملی بوده که دشمنان را ناامید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور روز شنبه در شورای اداری شهرستان تاکستان در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: خداوند را شاکرم تا بتوانیم در خدمت مردم مومن تاکستان و در جمع مدیران استانی و شهرستانی باشیم.

وی افزود: ما مدیران نیاز به توصیه ها و تذکرات داریم و فعالیت اداری به اندازه ای انسان را در خود غرق می کند که گاها انسان از مسوولیت اصلی خود غافل می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: مدیران به عنوان کارگزاران نظام در جای جای کشور از جمله استان قزوین هستند و مردم برای حل مشکلات به این مدیران دسترسی دارند، لذا یک مدیر باید در قبال مسوولیتی که دارد از شرایط موجود آگاهی داشته و در جریان مسایل کشور باشد.

 امیری اضافه کرد: مادامی که از شرایط مدیریتی خبر نداشته باشیم، نمی توانیم تصمیمات درستی اتخاذ کنیم و برای آگاهی از این شرایط باید به گذشته برگردیم.

وی گفت: در تحریم‌های سازمان ملل در ابتدای سال ۹۲ این سازمان ایران هراسی بر دنیا سایه افکنده بود و بارها با پاسپورت سبز مورد تحقیر پلیس کشورهای استکباری قرار گرفتیم؛ دوستداران انقلاب دچار تشتت شده بودند و بین رؤسای قوه سه گانه همراهی وجود نداشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در چنین شرایطی که یاد شد، دولت روحانی سرکار آمد که به سرانجام رساندن پرونده انرژی هسته ای یکی از شعارهای مهم انتخاباتی بود، خوشبختانه با تدبیر تیم مذاکره کننده و حمایت های مقام معظم رهبری این مذاکرات به نتیجه رسید.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت مطرح کرد: مهارشدن تورم و مثبت شدن رشد اقتصادی از دستاوردهای دولت در چند سال اخیر است و صبر راهبردی مسئولان نظام موجب شد آمریکایی ها در اهداف خود ناکام شوند.

امیری ادامه داد: صبر راهبردی، قدرت دیپلماسی و قدرت نظامی و موشکی ۳ مؤلفه اصلی امنیت ملی بوده که دشمنان را ناامید کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: اعتماد ملی بین مردم و مسئولان از مهم‌ترین مؤلفه امنیت ملی در این شرایط است و بدون شک با افزایش این اعتماد دستاوردهای دولت در همه زمینه ها بیشتر خواهد شد.

وی مطرح کرد: چشم اندازی که در این بین وجود دارد مناسب است و ما می بینیم که هر روز طرح های بزرگ در استان های کشور کلید می خورد و نشان از این است که دولت برای توسعه برنامه دارد و با انسنجام‌ و همدلی مردم نقشه های دشمن برآب شده است.

امیری خاطرنشان کرد: اعتماد، انسجام و همراهی و همدلی مهم است و امنیت خارج از مرزها به امنیت داخل گره خورده است و تلاش برای حل مسکلات مردم و رضایتمندی ارباب رجوع باید اولویت کار مدیران قرار بگیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: امیدواریم ظرفیت هایی که قزوین دارد شتاب بیشتری به خود بگیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز