خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

وعده پی‌گیری نماینده مجلس از وزیر بهداشت درباره مشکل مردم لردگان/ خادمی: مسئولان شفاف سازی کنند / مردم باید دلیل بیماری را بدانند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۵۳

نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک، در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید دلیل بیماری مردم لردگان را شفاف سازی کنند.

هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: فردا یکشنبه -14 مهرماه- در صحن علنی مجلس از وزیر بهداشت موضوع ابتلای برخی مردم روستای چنار محمودی شهرستان لردگان به ویروس « اچ آی وی » را به صورت ویژه پی‌گیری خواهم کرد و ایشان باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.

وی افزود: با آلوده شدن این روستا به ویروس اچ. ای. وی تعدادی از اهالی این روستاهای شهرستان‌های ایذه، باغملک و مسجد سلیمان در خوزستان که فاصله مرزی بسیار کمی با لردگان دارند نگران آینده این بیماران و خودشان هستند.

خادمی ادامه داد: در پیام اینترنتی که برای وزیر بهداشت فرستادم از وی خواستم عمق فاجعه بیماری پیش آمده برای مردم این منطقه را مشخص و مورد بررسی قرار دهد تا  اعتماد مردم نسبت به نظام سلامت و بهداشت کشور از بین نرود.

نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک افزود: مسئولان حوزه بهداشت باید هرچه سریع‌تر علت بیماری را مورد بررسی قرار داده و با شفافیت علت بیماری را به مردم اعلام کنند.

خادمی گفت: عده‌ای از مسئولان با صحبت هایی در مورد اعتیاد مردم منطقه و آلودگی‌شان را به این بیماری بخاطر اعتیاد می‌دانند مگر می شود یک مرتبه تمامی یک منطقه و یا یک روستا آلوده شود.

خادمی ادامه داد: تاکنون چندین بار  با مسئولان و نمایندگان مجلس استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان تماس گرفتم اما موفق به صحبت کردن با آنها نشدم سعی می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده حتما برای بررسی بیشتر این موضوع به این شهرستان سفرکنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز