خبرگزاری کار ایران

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی یزد:

بارش نرمال پاییزی برای مردم یزد / روند افزایشی دما از امروز تا اواسط هفته

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۴۸

کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد در خصوص وضعیت جوی استان یزد در فصل پاییز گفت: وضعیت بارندگی ها در پاییز به صورت نرمال خواهد بود.

محمدرضا شیرغلامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روز گذشته شاهد ناپایداری جو در اغلب نقاط استان بودیم و رگبارهای پراکنده را در اکثر نقاط استان داشتیم.

وی با بیان اینکه رعد و برق و وزش باد و طوفان و بارش پیامد ناپایدار جو غالب استان بود، ادامه داد: بیشترین بارش در ده بالا و در هامانه ،هفتر، کرخنگان  و دهشیر به ترتیب ۵، ۴.۵، ۳ و ۱.۵ میلمتر باران بارید.

کارشناس پیش بینی هواشناسی خاطرنشان کرد: همچنین در بافق، گل افشان و طرزجان هم هر کدام سه میلیمتر بارش گزارش شد.

به گفته وی در فراغه ۲ ،فخرآباد ۲.۵، اسلامیه ۲.۲ ، تفت ۱.۳ ، خودسفلی یک ، میبد ۱.۱ و یزد هم ۱.۱ میلیمتر باران گزارش شد طی همین مدت باد با سرعت ۹۷ کیلومتر برسرعت، گاریزات تفت را در نوردید.

شیرغلامی با بیان اینکه تندبادهایی را در این هفته نیز خواهیم داشت عنوان کرد: پیش بینی می شود برای امروز نیز در ساعات عصر وزش شدید باد را داشته باشیم که همراه با کاهش دما خواهد بود.

وی دمای فعلی شهر یزد را 19 درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود دمای یزد در گرمترین ساعات شبانه روز به 30 درجه سانتیگراد برسد که از فردا تا روز سه شنبه سه درجه افزایش خواهد یافت.

کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد در خصوص شرایط جوی برای این هفته اظهار داشت: در این هفته جوی آرام و پایدار خواهیم داشت اما در ساعاتی از شبانه روز با وزش باد همراه خواهد بود.

وی در خصوص پیش بینی فصلی برای پاییز امسال خاطرنشان کرد: وضعیت بارندگی ها در پاییز به صورت نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز