خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد:

افزایش 48 درصدی دستگیری قاچاقچیان موادمخدر در آبیک/کاهش 31 درصدی تصادفات جرحی/ عملیاتی شدن بیش از 6 هزار تماس مردمی

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۴۲

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از افزایش 48 درصدی دستگیری قاچاقچیان موادمخدر خبر داد و گفت: کشفیات انواع موادمخدر نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ مجید حسنوند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر آبیک با اشاره به دستگیری 38 درصدی مجرمان اظهار کرد: انهدام باند سارقان 71 درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش 12 درصدی دستگیری نگهدارندگان موادمخدر اشاره کرد و افزود: برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری آنها  50 درصد افزایش داشته است.

کاهش 39 درصدی مصدومان تصادفات

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به کاهش 31 درصدی تصادفات جرحی و کاهش 39 درصدی مصدومان ادامه داد: صدور گواهینامه 3 درصد، صدور گذرنامه 17 درصد و خدمات نظام وظیفه 10 درصد افزایش داشته است.

حسنوند تعداد تماس‌های مردمی عملیاتی شده با 110 طی شش ماهه نخست را 6 هزار و 618 مورد ذکر و اضافه کرد: 119 مورد تماس مردمی، تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی بوده است.

وی به افزایش 47 درصدی کشف ماهواره اشاره و تصریح کرد: کشفیات و سرقت 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

همکاری مردم برای ریشه‌کنی اعتیاد

این مسئول انتظامی بر همکاری مردم برای ریشه‌کنی معضل اجتماعی اعتیاد تاکید کرد و افزود: امروز موادمخدر همه را تهدید می‌کند و دشمن در تلاش است با سوق دادن جوانان به سمت اعتیاد، آنان را از تلاش و فعالیت در مسیر نظام بازدارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: لازم است سطح اطلاعات و آگاهی مردم در زمینه اطاعت پذیری و تمکین مردم به قانون ارتقا یابد.  

حسنوند مطرح کرد: نیروی انتظامی شهرستان آبیک در کنار سایر دستگاههای امنیتی همچون سپاه، اطلاعات و غیره تلاش می‌کند در حوزه استحفاظی شهرستان آبیک،  به طور شبانه‌روزی آسایش و امنیت پایدار را برای مردم برقرار کند.

وی افزود: نیروی انتظامی تنها ارگانی است که بیش از یک هزار وظیفه دارد و بیش از یک هزار خدمت به مردم ارائه می‌کند که تلاش خواهد کرد مورد وثوق و اعتماد مردم باشد.

این مسئول انتظامی اذعان کرد: نیروی انتظامی پا در رکاب ولایت فقیه بوده و در برقراری نظم و امنیت داخلی و خارجی نقش بسزایی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز