خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک مطرح کرد:

تاثیرگذاری شرکت‌های دانش‌بنیان آبیک در توانمندسازی اقتصاد /اصل بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات پذیرفته نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۱۹

فرماندار شهرستان آبیک گفت: در شهرستان آبیک شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار قوی وجود دارد که در حوزه توانمندسازی اقتصادی تاثیرگذار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آئین ورود نودانشجویان دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک با حضور مسئولان این دانشگاه، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان شهرستان و اعضای شورای شهر برگزار شد.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این آیین اظهار کرد: دوران دانشجویی، دوران بانشاط و قابل توجهی است که دانشجویان باید قدر لحظات تحصیل در دانشگاه را بدانند.

وی خطاب به دانشجویان افزود: دانشجویان نسلی هستند که می‌توانند در هدایتگری و روشنگری عامه مردم نقش بسزایی ایفا کرده و به عنوان نخبگان در اعتلا، توسعه، ترقی و پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف می‌توانند تاثیرگذار باشند.

این مسئول با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال ادامه داد: اصل بی‌تفاوتی و شرکت نکردن در انتخابات مورد قبول نیست و طبق نظریه تحلیلگران حضور در انتخابات می‌تواند در سرنوشت کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب قوام انقلاب است

فرماندار شهرستان آبیک بر حضور پرشور گسترده مردم در انتخابات تاکید و اضافه کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قوام و بقای انقلاب شده و چشم طمع دشمنان را از نظام برمی‌دارد.

احمدپور خاطرنشان کرد: همراهی مردم در 4 دهه از عمر انقلاب موجب تقویت امنیت و بیمه شدن نظام شده است.

وی اذعان کرد: در شهرستان آبیک شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار قوی وجود دارد که در حوزه توانمندسازی اتقصادی تاثیرگذار هستند.

این مسئول افزود: وجود پرونده‌های فساد خللی در حرکت انقلاب به سمت قله پیشرفت ایجاد نمی‌کند و نباید دچار لغزش شویم این در حالی است که قوه قضائیه دست مفسدین را از بازو قطع خواهد کرد.

برخی به سفره انقلاب خیانت کردند

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: برخی افراد سر سفره انقلاب نشستند اما ناسپاسی کردند و به این سفره و شهدا خیانت کردند که نباید این مسائل، عزم ما را برای صعود به قله انقلاب دچار اختلال کند.

احمدپور مطرح کرد: ایران اسلامی در زمینه اقتدار ملی و حفظ منافع ملی تفاوت و تمایز بسیاری با کشورهای منطقه دارد و در معادلات خاورمیانه نقش‌آفرین است.

وی افزود: طی 40 ساله اخیر مردم با انقلاب همراهی کردند و دولت‌های مختلفی بر مسند قدرت قرار گرفتند اما هیچ گاه مردم اعتماد خود را به نظام از دست ندادند و حتی این اعتماد تقویت هم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز