خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی دانشگاه کاشانی آبیک خبر داد:

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه کاشانی آبیک با بهره‌گیری از مسئولان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۰۶

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با بهره‌گیری از مسئولان شهرستان آبیک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آیین ورود نودانشجویان دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک با حضور مسئولان این دانشگاه، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان شهرستان و اعضای شورای شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی‌حسینی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک این آیین اظهار کرد: محوریت برنامه‌های هیأت رئیسه و اعضای هیأت موسس و شاکله این دانشگاه که از بهترین سرمایه‌های دانشگاه صنعتی شریف هستند، شکل گرفته از این دانشگاه است و سیاست دانشگاه هم تحویل دانشجویایی نمونه و نخبه است.

 وی افزود: مبنای کار دانشگاه صرفا پاس کردن واحدها توسط دانشجویان نیست بلکه هدف این است که دانشجویان، دانشجویی باشند که در دانشگاه صنعتی کوچک در شهرستان آبیک فارغ‌التحصیل کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک دانشجویان را محور، اصالت و هویت این دانشگاه ذکر و اضافه کرد: از تعامل مسئولان شهرستان آبیک با مسئولان دانشگاه غافل نیستیم و همفکری  وهمراهی وجود دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی نخستین فضا در شهرک دانشگاهی اندیشه شهرستان آبیک است که 10 هزار مترمربع مساحت دارد و 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این دانشگاه هزینه شده است.

وی بیان کرد: بخش مشاوره دانشگاه فعال بوده و روانشناسان تلاش خواهند کرد مشکلات دانشجویان حل و فصل شود.

این مسئول افزود: هر اداره‌ای در شهرستان آبیک نیاز به آی‌تی، برق، حسابداری و تربیت بدنی داشته باشد مهندسین دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی اماده و پا به کار هستند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک ادامه داد: در آینده نزدیک از وجود مسئولان شهرستان آبیک در پرسمان آزاداندیشی دانشگاه استفاده می‌شود تا مسئولان پاسخگوی بخشی از دغدغه و مشکلات دانشجویان که مربوط به آنان است، باشند.

حسینی اذعان کرد: دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک با ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و نماینده وزیر علوم، تحقیقات وفناوری نسبت به جذب دانشجویان و رفع مشکلات یکی از موسسات آموزش علمی منحل شده اقدام کرد که در حوزه آموزش مسئولیت خطیری بر عهده دانشگاه بود.

پیشنهاد برای تبدیل دانشگاه کاشانی به شهر دانشگاهی

فرزاد اسکندری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک در این مراسم اظهار کرد: با توجه به حضور دانشجویان بومی شهر آبیک و دیگرشهرهای مجاور و همچنین اساتید بومی پیشنهاد داده‌ایم که دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی به مجموعه شهر دانشگاهی تبدیل شود.

وی افزود: با ایجاد شهر دانشگاهی از پتانسیل‌های علمی مجموعه بخش‌های دولتی و غیردولتی در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه، در بخش کارگاهی و تبادل دانشجو حتی مقطع دکترا پذیرش دانشجو از داخل به خارج و خارج به داخل وجود دارد که ساز و کارها آماده شده و بخش اجرایی آن در حال انجام است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک اضافه کرد: با ارتقای وضعیت آموزشی و تبدیل دانشگاه به شهر علمی و دانشگاهی با همکاری مسئولان شهرستان آبیک، به این شهرستان مساعدت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز