خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

توضیحات مدیر آموزش و پرورش دهدشت درباره فیلم مدرسه ابن سینا/ ساختمان مدرسه متروکه است/ هیچ کلاس درسی در آنجا برگزار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۶۴

در پی انتشار فیلمی از یک مدرسه در استان کهگیلویه و بویر احمد در فضای مجازی، مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان دهدشت در این باره گفت: فیلم منتشر شده مربوط به یکی از ساختمان های مدرسه است که مدت‌ها است مترو‌که ‌بوده و کلاسی در آنجا برگزار نمی‌شود.

علی پورک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات بیشتر این خبر  گفت: این مدرسه دارای 3 ساختمان است که همگی در  یک مسجد قرار دارند. از  این سه ساختمان 2 ساختمان مشکلی نداشته  و نیازی  هم به مقاوم سازی ندارند. 

وی با اشاره به اینکه مدرسه پسرانه ابن‌سینا دهدشت برای دانش‌آموزان متوسطه اول با 3 کلاس درس با پایه‌های هفتم، هشتم و نهم است، افزود: از آنجا که بنای این سه ساختمان قدیمی است مدرسه تازه تاسیس دیگری با همین اسم  در حاشیه شهر ساخته شد که به دلیل دوری مسافت والدین دانش‌آموزان از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خواستند که همچنان دانش آموزان در همین مدرسه تحصیل کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بدون هماهنگی آموزش و پرورش افرادی از ساختمان متروکه این مدرسه فیلم تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، اضافه کرد: در صورتی که این ساختمان در گوشه‌ای از محوطه مدرسه ابن‌سینا قرار دارد و مدت‌هاست برای کلاس درس دانش آموزان مورد استفاده قرار نمی گیرد.  پس از فیلمبرداری هم  در ساختمان را پلمپ کردیم که به راحتی  تردد در آن صورت نگیرد.

وی با اشاره به مسئولیت مدیران در حوزه آموزش و پرورش ادامه داد: هیچ‌کسی نمی‌تواند به اندازه خود مسئولان آموزش و پرورش پیگیر مشکلات دانش‌آموزان باشد و حتی به جرأت می‌گویم در امر مراقبت از دانش‌آموزان گاهی این مسئولان چند قدم جلوتر از والدین هستند اگر جایی هم در ساختمان دچار تخریب و یا مشکل باشد ما خودمان دست به کار شده و اقدام به بازسازی می‌کنیم.

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویر احمد نیز در ادامه به خبرنگار ایلنا در این باره گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی را به شدت تکذیب می‌کنم. این فیلم برای کلاس‌های درسی دانش‌آموزان دوره متوسط اول مدرسه ابن سینا شهرستان دهدشت نیست.

وی افزود: این ساختمان چند سالی است که مورد استفاده کلاس درس دانش آموزان قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز