خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

فعالیت 970 تعاونی در البرز / از تعاونی های فعال در حوزه فناوری ها نوین حمایت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۳۸

استاندار البرز با بیان اینکه از فعالیت تعاونی ها حمایت می کنیم، گفت: شرکت های دانش بنیان البرز نیز می توانند در راستای ایجاد تعاونی ها پیشگام و موفق باشند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز چهارشنبه در استانداری البرز صورت گرفت، با بیان اینکه در دهه 60 اعتقاد بسیار شاخصی در ایجاد تعاونی ها بود، افزود: با ایمان به اینکه دست خدا با جماعت است، تعاونی ها منشا حرکت و اتحاد در آن دوران بودند.

وی با بیان خاطراتی از روند تشکیل تعاونی ها در دهه 60 ادامه داد: اکنون تعاونی ها یک همت و باور محکمی برای رشد و شکوفایی نیاز دارند.

شهبازی با تاکید بر اینکه راه توسعه کشور بخش خصوصی است، گفت: دولت ها باید کوچک، کم حجم و چابک شوند و در عوض بخش خصوصی و تعاونی ها نقش پررنگ تری در اقتصاد، کسب و کار و اشتغال ایفا کنند.

وی افزود: نظام و دولت عزم جدی بر احیای جایگاه تعاونی ها دارد چراکه می خواهد اتحاد و همدلی بین مردم تقویت شود.

استاندار البرز اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که تعاونی ها دارند عدم شفافیت است که باید روند فعالیت آنها مشخص و قابل دفاع باشد.

وی با بیان اینکه از فعالیت تعاونی ها حمایت می کنیم، گفت: شرکت های دانش بنیان البرز نیز می توانند در راستای ایجاد تعاونی ها پیشگام و موفق باشند.

شهبازی افزود: استان البرز می تواند بعنوان یک برند ملی در پشتیبانی از فعالیت تعاونی ها باشد چراکه علی رغم مساحت کم دارای حدود 970 تعاونی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با بیان اینکه اکنون 2 رویکرد اصلی مبنی بر توسعه نوآوری و توسعه شفافیت در دستور کار داریم، عنوان کرد: رویه ما در سفر های استانی حل مشکلات تعاونی های دارای مشکل و توسعه تعاونی ها موفق است.

کبیری گفت: کارآفرینان خوبی در البرز وجود دارند که برای تاسیس مرکز تعاون استان البرز آماده همکاری کرده اند.

وی افزود: با توجه به نیازهای جدید، افزایش بهره وری و نفوذ دادن تکنولوژی در تعاونی های موجود، ضرورت دارد.

معاون وزیر کار اضافه کرد: از فعالیت تعاونی های استان البرز به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز