خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین عنوان کرد:

صادرات، تنها راه نجات سرمایه است

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۸۷۴

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: واحدهای تولیدی ما تولید بیش از مصرف داخلی کشور دارند و از همین رو نیاز به صادرات داریم و این امر تنها راه نجات سرمایه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور رضا رحمانی وزیر صمت و هیات همراه، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان قزوین عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

مهدی بخشنده در این جلسه بیان کرد: در ابتدای سالجاری صحبت از این بود که چه سال سختی در دیش داریم اما این ستان با نشاط و همدلی به مشکلات ورود یافته است.

وی گفت: پس از شش ماه بسیاری از واحدهای ما به رونقی که قبل از مشکلات تامینی بود رسیدند و امیدواریم با همدلی مشکلات را از پیش رو برداریم.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: واحدهای تولیدی ما تولید بیش از مصرف داحلی کشور دارند و از همین رو نیاز به صادرات داریم و این امر تنها راه نجات سرمایه است.

بخشنده عنوان کرد: اتاق بازرگانی استان قزوین در چارچوب اقتصاد مقاومتی برنامه هایی برای حضور در بازارهای صادراتی پیش بینی کرده که عمدتا درکشورهای حوزه اوراسیا، ترکیه و آذربایجان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز