خبرگزاری کار ایران

نادر ثناگو مطلق :

منطقه ویژه اقتصادی پیام بستر لازم برای حضور موثر دانشگاه ها را فراهم می‌کند/ آموزش اساسی‌ترین نیاز بخش صنعت

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۸۳۱

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن اعلام حمایت مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیام از دانشگاه های کشور گفت :مجموعه بزرگ پیام بستر لازم برای حضور و فعالیت نوآوران و متخصصان دانشگاهی را در راستای توسعه کسب و کار‌های صنعتی فراهم خواهد کرد که منجر به رونق تولید و اقتصاد در کشور شود .

به گزارش ایلنا، نادر ثناگو مطلق در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی سخن می‌گفت با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و نیروی متخصص آن، اظهار کرد: با توجه به الگوهای مناسب دانشگاهی و توانایی موجود در این مراکز ،منطقه ویژه اقتصادی پیام بستر لازم برای حضور و فعالیت کارآفرینان، نوآوران و متخصصین دانشگاهی را برای توسعه کسب و کار‌های شرکت های حاضر در منطقه  فراهم خواهد کرد تا این کسب و کار‌ها  از  الگوهای  مناسب برای  رونق هرچه بیشتر در تولیدات  خود بهره مند شوند. 

ثناگو  در بخش دیگری از سخنانش هدف از حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام  از دانشگاه های کشور برای حضور فعالانه در منطقه را دستیابی به مرجعیت علمی برای ارتقا و توسعه ظرفیت های داخلی در حوزه صنعت دانست و گفت: اسناد علمی جهانی نشان می‌دهد استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه و بهر گیری از الگوهای پژوهشی مراکز علمی در بالابردن راندمان تولید چه از لحاظ کیفی و چه کمی  موثر بوده  و بنابراین باید ارتباط بین جامعه دانشگاهی با مراکز صنعتی کشور فراهم  شود.

ثناگو همچنین در پایان ضمن تاکید بر ضرورت آموزش و بالا بردن سطح دانش در حوزه صنعت ، گزارشی اجمالی از فعالیتهای منطقه ویژه اقتصادی ارائه کرد. 

 بعد از این دیدار، رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی  به اتفاق تیم همراه از بخش‌های مختلف مجموعه پیام اعم از برخی از شرکتهای حاضر در منطقه ویژه اقتصادی و همچنین بخش فرودگاهی بازدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز