خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از 19 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۷۷۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: 19 واحد صنعتی در شش ماهه نخست امسال در شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از چند واحد صنعتی شهرک صنعتی عطار نیشابور، گفت: با هدف ایجاد تولید و اشتغال مولد در سال رونق تولید و با استفاده از سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید، به سرمایه گذاران صنعتی در بخش های زیرساختی کمک ویژه ای شد و خوشبختانه تاکنون 19 واحد صنعتی به چرخه فعالیت صنعتی اضافه شده و به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: بر همین اساس دو وظیفه اصلی خود را که تأمین زیرساخت ها برای شروع سرمایه گذاری و تمهید و تسهیل امور صنایع کوچک بوده را بر اساس اهداف رونق تولید برنامه ریزی کردیم تا سرمایه گذاران این عرصه بدون دغدغه به سمت تولید بیایند و زمین را برای آنها آماده سازی می کنیم و همانطور که رهبر گفتند ، تولیدکننده دغدغه ای نداشته باشد و در حیطه عملکردی از تمام ظرفیت ها بهترین بهره گیری را برای صاحبان صنایع انجام می دهیم تا نتیجه ثمربخش باشد.

مهدی زاده مقدم با اشاره به واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده، ادامه داد: با بهره برداری این واحدها اشتغال 873 نفر فراهم شد.

وی عنوان کرد: سرمایه گذاری این واحدها 2192 میلیارد ریال بوده و واحدهای صنعتی بهره برداری شده در زمینه غذایی، کانی غیرفلزی، فلزی و شیمیایی در شهرک‌های صنعتی طوس، کاویان، میان جلگه، چناران و ماشین سازی فعالیت می کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: با توجه به همگرایی موجود در سطح استان که با هدایت استاندار، دستگاه قضایی و نمایندگان مردم شکل گرفته است، صنعتگران تلاش می کنند تا درسال رونق تولید اتفاقات بهتری را رقم بزنند و از فرصت ها و ظرفیت های موجود بهترین بهره گیری را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز