خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اعتراض خانواده‌های شهدای سبزوار به تغییر نام خیابان شهیدان حسینی ثانی

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۶۷

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: نامگذاری خیابان شهیدان حسینی ثانی به نام کلیدر محمود دولت آبادی بدون هماهنگی با این نهاد بوده و گلایه خانواده های شهدا در مورد این موضوع را اعلام کرده ایم.

مهدی محتشم در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر سبزوار در خصوص نامگذاری خیابان شهیدان حسینی‌ثانی به کلیدر محمود دولت آبادی، اظهار کرد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان گلایه مندی و انتقاد خود را در خصوص این موضوع به صورت نامه رسمی به شورای اسلامی شهر و شهرداری ارسال شده است.

وی افزود: اداره بنیاد شهید سبزوار عضو کمیته نامگذاری خیابانها و معابر شهری است اما نامگذاری خیابان شهیدان حسینی ثانی به نام کلیدر محمود دولت آبادی بدون هماهنگی با این نهاد بوده است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار ادامه داد: در این شرایط زمانی برخی به دنبال حذف اسامی شهدای والامقام نظام جمهوری اسلامی هستند و از شورای اسلامی شهر سبزوار انتظار نامگذاری خیابان شهیدان حسینی ثانی به نام کلیدر را نداشته ایم.

محتشم تاکید کرد: گلایه خانواده های معظم شهدای شهرستان سبزوار در خصوص این بی احترامی را به شورای اسلامی شهر اعلام کرده ایم و تا زمانی که این مصوبه شورا تغییر کند، پیگیر موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه در صورتی که نامه اعتراض ما به سرانجام نرسد، به صورت استانی موضوع را پیگیری می کنیم، گفت: خیابان های زیادی در شهر سبزوار وجود دارد که می تواند به نام کلیدر نامگذاری شود اما به هیچ عنوان نباید معابر به نام شهدای سبزوار به نام‌های دیگری تغییر کند.

همچنین چندی پیش ارغیانی رئیس کمیسیون ایثار شورای اسلامی شهر سبزوار در گفت وگو با عصر سبزوار اعتراض خود را در مورد این موضوع اعلام کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز