خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

اکتشافات معدنی ۱۳ محدوده مطالعه شده توسط ایمیدرو انجام خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۲۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اکتشافات معدنی ۱۳ محدوده که مطالعات ژئو فیزیک آن انجام شده است، توسط ایمیدرو انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی رسولیان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: باید موانع موجود بر سر راه تولید را رفع و هموار کنیم.

وی ادامه داد: استان در حوزه معدن از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مطالعات لازم در زمینه ژئوفیزیک نیز صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: اکتشافات معدنی 13 محدوده که مطالعات ژئو فیزیک آن انجام شده است، توسط ایمیدرو انجام خواهد شد.

رسولیان گفت: تمامی دستگاه ها موافقت کردنده‌اند که با رعایت شرایط و قوانین مربوطه بتوانیم هر چه سریع تر اکتشافات لازم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی مدت زمان یک هفته پاسخ استعلامات ارایه و با صدور گواهی کشف، عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص رسیدگی به مشکلات شرکت ایران خودرو خراسان تصریح کرد: این واحد صنعتی به دلایلی با کاهش تولید مواجه شده و توافق شد بانکها همکاری لازم را برای استمهال و اختصاص منابع جدیدی را بعمل اورند تا روند تولید به حالت معمول خود بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز