خبرگزاری کار ایران

نامزد تصدی شهرداری قزوین عنوان کرد:

شهر را نباید سیاسی کنیم/ نگاه من در پست مدیریتی، حمایت از مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۴۷۹

نامزد تصدی شهرداری قزوین گفت: شهر را سیاسی نکنیم باید درد درمان شود. اگر شهر سیاسی شود نمی توان کاری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، دومین جلسه معرفی نامزد تصدی شهرداری قزوین در حالی برگزار شد که سومین گزینه از این دوره، با روشی متفاوت از سایر گزینه ها، به معرفی خود پرداخت.

سید مازیار علوی، در خانواده ای فرهیخته در قزوین به دنیا آمده. مشاور شهردار تهران در امور میراث فرهنگی و گردشگری، مشاور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، مشاور و عضو گروه مشاوره اجتماعی و راهبردی شهرداری تهران، معاون ارزشیابی مدیران داره کل انتصابات و ارزشیابی مدیران شهرداری تهران، سرپرست و مسئول راه اندازی مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تهران، معاون پشتیبانی و هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، قائم مقام مدیرعامل موسسه رایانه شهر تهران، بازرس شورای روابط عمومی استان قزوین، معاون اداری و مالی اداره کل بیمه و خدمات درمانی استان قزوین، بازرس سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح از سوابق وی در کارنامه معاونت ها و مدیریت های شهری است.

وی گفت: هفده سال در شهرداری تهران در سمت های مختلف فعالیت داشتم.

علوی اظهار کرد: نگاه ما باید در حمایت از مردم باشد. نگاهی که در تقابل با حکومت نباشد و مردم را در تمام حوزه ها در نظر بگیرد و در این راستا هماهنگی بین دستگاه ها بسیار مهم است.

نامزد تصدی شهرداری قزوین با اشاره به گستردگی فضای دانشگاهی شهر قزوین افزود: برای شهر قزوین، دانشگاه پژوهی امری بسیار مهم است چرا که می تواند در صنعت کردشگری، علمی و آموزشی استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

سیده مهدیه قافله باشی عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در پرسش از وی بیان کرد: در دوره تصدی خود، چقدر از ظرفیت کارکنان شهرداری استفاده خواهید کرد؟

علوی در پاسخ به این پرسش گفت: استفاده از نیروهای کارمند شهرداری جزو اولویت های بنده بوده و از همه کارکنان شهرداری برای ایجاد و ارائه خدمات بیشتر و بهتر استفاده خواهم کرد.

سیاسی نیستم

وی با اشاره به برطرف کردن معضلات قزوین افزود: آمار معضلات شهر قزوین مشخص می شود و از بین آنها، آمار معضلات کوتاه مدت تعیین شده و به طور دوره ای این معضلات برطرف می شود. باید دردهای شهر شناسایی و برطرف و اعتماد مردم جلب شود. در مدت انتخابات باقیماند، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت زیادی پیش بینی شده است.

علوی با اشاره به سئوال دقیقی دیگر عضو شورای شهر قزوین مبنی بر گرایش سیاسی وی گفت: شهر را سیاسی نکنیم باید درد درمان شود. اگر شهر سیاسی شود نمی توان کاری کرد و من اصول گرایی ساده هستم.  

نامزد تصدی شهرداری قزوین تصریح کرد: در شهرداری تهران، پست های بالاتری می توانستم داشته باشم اما به واسطه انتصاب به اصولگرایی، دوستان با جهت حزبی اصلاح طلب مانع شدند. اما حق مردم مهم است. من هرگز از جایگاه خود سواستفاده نکرده ام. من سیاسی نیستم و برای مردم تلاش می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز