خبرگزاری کار ایران

در جلسه معاونین شورای آموزش و پرورش مطرح شد؛

اختصاص مکانی مناسب برای راه‌اندازی یادگیری محلی در آبیک/ هوشمندسازی 50 درصد کلاس‌های درس شهرستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۴۷۲

معاون نهضت سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نسبت به اختصاص مکانی مناسب برای راه‌اندازی یادگیری محلی در شهرستان آبیک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قزوین و شهرستان آبیک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، معاونان اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک و دیگر مسئولان این اداره در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کبری جفعربیگلو معاون نهضت حوزه سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه بر راه‌اندازی یادگیری محلی در شهرستان آبیک‌تاکید کرد و گفت: از تجربه‌های موفق سوادآموزی آموزش سواد پایه و مهارت‌های زندگی به کم‌سوادان و بی‌سوادان است.

وی افزود: برای تحقق راه‌اندازی یادگیری محلی در شهرستان آبیک مکان مناسبی نیاز است تا کم‌سوادان و بی‌سوادان از آموزش در زمینه مهارت‌های مختلف زندگی بهره‌مند شوند.

صدور 83 درصد از ابلاغ نیروهای انسانی آموزش و پرورش آبیک

مرتضی طاهرخانی معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: در سامانه سناد 17 هزار و 41 دانش‌آموز از شهرستان آبیک ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: یک هزار و 232 نفر در دوره پیش‌دبستانی ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به سال گذشته 151 نفر بازمانده داریم که پیگیری در این زمینه در اسرع وقت صورت گیرد تا ثبت‌نام آنها هم انجام شود.

این مسئول ادامه داد: 83 درصد ابلاغ نیروهای انسانی آموزش و پرورش شهرستان آبیک انجام شده و مابقی هم در حال تکمیل است و در چند روز آینده تایید می‌شود.

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در بازدید از دو مدرسه روستای زیاران صمیمت خاصی بین متولیان امر تعلیم و تربیت این مدارس وجود داشت و برای آنها به دلیل فعالیت‌های برجسته، تقدیرنامه صادر می‌شود.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: حدود 50 درصد کلاس‌های درس شهرستان آبیک هوشمندسازی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز