خبرگزاری کار ایران

عزم آموزش و پرورش قزوین برای اجرای 208 برنامه‌ ابلاغی وزارتخانه

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۴۳۲

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین عزم خود را برای اجرای برنامه‌های ابلاغی وزارتخانه‌، جزم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، خیرالله رحمانی عصر سه شنبه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قزوین و شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته در هفته نخست مهر ماه در راهروهای اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین شلوغ بود و مردم به خاطر موضوعات و مشکلات مختلف حضور می‌یافتند اما امسال با استفاده از تجربه گذشته و برنامه‌ریزی و زحمات متولیان امر آموزش و پرورش، آرام‌ترین سال بازگشایی مدارس را داشتیم.

وی وظیفه مسئولان آموزش و پرورش را خطیر دانست و با تاکید بر حرکت رو به جلو با اعداد و ارقام  در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و عمرانی افزود: در زمینه‌ شاخص‌های آموزش و پرورش نباید در جا زده و توهمی و کلی حرف بزنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: باید تلاش کنیم شاخص‌های کمی وکیفی و تجهیزاتی آموزش و پرورش بهبود یابد در حالی که سعی می‌شود سهم این اداره کل از اعتبارات عمرانی را با مساعدت مسئولان استان افزایش دهیم.

عزم آموزش و پرورش برای اجرای 208 برنامه

رحمانی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین عزم خود را برای اجرای برنامه‌های ابلاغی وزارت‌خانه‌ که 208 برنامه است، جزم کرده که در بازدید از مناطق آموزش و پروش استان تحقق این برنامه‌ها مورد رصد قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار آموزش و پرورش استان قزوین که در سه محور «نشاط معنوی، مدرسه‌محوری و تحول بنیادین» بنا نهاده شده شعاری نیست که تفنی سر داده باشیم و باید به شعور و مرحله عمل برسانیم.

این مسئول تصریح کرد: آموزش و پرورش دستگاهی است که علاوه بر تعلیم و تربیت، کار انتقال فرهنگ به جامعه را بر عهده دارد و متولیان باید مسئولیت و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا کار مردم بر زمین نماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین بر مستندسازی املاک و فضاهای آموزشی تاکید کرد و افزود: اماکن و فضاهای آموزشی باید داری سند شوند این در حالی است که بر مدارس شبانه‌روزی باید نظارت بیشتری بر کیفیت اسکان و تغذیه دانش‌آموزان صورت گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز