خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری البرز خواستار شد:

ضرورت پرهیز شکایت مدیران البرز از شرکت‌ها در دستگاه قضا/رفع مشکلات شرکت‌ها با تعامل و همفکری

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۸۱۳

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: زمانی که می‌توانیم مشکلات شرکت‌ها را با تعامل و همفکری رفع کرد، دیگر نیاز به شکایت از آنها در دستگاه قضایی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،در جلسه بررسی رفع موانع و مشکلات شرکت لوله اتصالات چدنی کلاچ شهرستان البرز استان قزوین با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان البرز و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

محمد نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در این جلسه اظهار کرد: مشکلات برخی شرکت‌ها در دست مسئولان باقی مانده که می‌توان به کنتورسازی اشاره کرد.

وی افزود: در حالی که زمانی می‌توانیم مشکلات شرکت‌ها را با دست خودمان رفع کرد دیگر نباید به دستگاه قضایی ارجاع داد و شکایت شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز ادامه داد: دستگاه قضایی به جای اینکه تظلمات مردمی را رسیدگی کند مجبور می‌شود وقت خود را صرف پرونده‌های شرکت‌های مشکل‌دار کند که موجب می‌شود سر دستگاه قضایی هم شلوغ شده و اطاله دادرسی صورت گیرد.

نصیری اضافه کرد: شرکت لوله اتصالات چدنی کلاچ شهرستان البرز مشکلات و آلودگی‌هایی داشته و همسایه‌ها گلایه‌مند بوده‌اند و فشارهایی از سوی اطرافیان بوده که بخشی از این گلایه‌ها، درست است که پس از ارائه اخطارهای لازم نسبت به رفع آلایندگی اقدام لازم انجام شده و شرایط بهبود یافته است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت مذکور برای 150 تا 200 نفر اشتغال ایجاد کرده که در شرایط فعلی، باید کمک کرد تا مشکلات شرکت رفع شود؛ گرچه در زمینه رفع آلودگی گامهای مثبتی این واحد برداشته است و مسئولان باید تلاش کنند مشکلات دیگر این شرکت رفع شود.

سرپرست فرمانداری البرز متذکر شد: برای رفع مشکلات شرکت‌ها مسئولی حق ندارد در دستگاه قضایی برای آنها پرونده‌سازی کند و باید تلاش کرد با تعامل و همفکری راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها ارائه شود.

تمهیداتی برای پراکنش ذوب پاتیل

فرهادی مشاور شرکت لوله اتصالات چدنی کلاچ شهرستان البرز هم در این جلسه گفت: پراکنش ذرات ذوب پاتیل وجود دارد و تمهیداتی اندیشیده شده که در سالن جمع‌آوری و احصا می‌شود.

وی افزود: در ضلع‌های شرق، غرب، جنوب و شمال واحدهای ذوب؛ فاصله 50 تا 100 متری نمونه‌ برداری انجام می‌شود و طبق استاندارد است و تلاش می‌شود مشکل پراکنش ذرات زمان تخلیه پاتیل، رفع شود.

همچنین پایش در حد استانداردهای محیط زیستی شده و سیستم آن‌لاین بر روی دستگاه‌های شرکت مذکور نصب و برابر استانداردها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز