خبرگزاری کار ایران

مسئول اجرایی ستاد مردمی اربعین یزد خبر داد:

برپایی 41 موکب از یزد در خاک عراق برای خدمت به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۷۱۱

مسئول اجرایی ستاد مردمی اربعین یزد از برپایی41 موکب از سوی مردم استان یزد برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در خاک عراق خبر داد.

کاظم مشهدی بافان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پیش بینی افزایش قابل توجه زائرین اربعین حسینی امسال در مقایسه با اربعین پارسال اظهار داشت: در حال حاضر موکب الغدیر یزد در کربلای معلی با ظرفیت پذیرش بیش از پنج هزار نفر برای اسکان زائران برپا شده و آماده پذیرش و خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه در موکب‌ها، اسکان، توزیع سه وعده غذایی و ارائه خدمات بهداشتی برای زائرین اربعین حسینی فراهم است ادامه داد: زمان فعالیت موکب‌ها به طور معمول لغایت ۲۳ صفر خواهد بود.

مسئول اجرایی ستاد مردمی اربعین یزد همچنین از آمادگی برای اسکان زائران در سامرا خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه شرایط به خوبی برای اسکان چند روزه زائران در سامرا فراهم است و زائران می توانند از خدمات پیش بینی شده بهره مند شوند.

وی توزیع شبانه روزی اقلام خوراکی، غذای گرم، آب و تامین محل استراحت را از جمله خدمات در نظر گرفته شده از سوی موکب ها برشمرد و اظهار داشت: بیش از هزار نفر از نیروهای مردمی برای برپایی موکب‌های اربعین حسینی در مسیر نجف اشرف تا کربلا فعالیت خواهند کرد و وسایل پخت و پز، مواد خوراکی و اسکان نیز تامین شده است.

مسئول اجرایی ستاد مردمی اربعین یزد با بیان اینکه موکب‌ یزدی ها در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و مرز چذابه فعالیت خواهند داشت افزود: از زائران تقاضا داریم لوازم شخصی از جمله لیوان و قاشق را در راستای مسائل بهداشتی همچنین کاهش مصرف وسایل یکبار مصرف و حفظ محیط زیست به همراه داشته باشند.

وی پذیرایی و میزبانی از زائران اربعین حسینی را افتخاری ماندگار برای مردم ولایی و دوستدار اهل بیت (ع) استان توصیف و ابراز امیدواری کرد: امسال خدمات بیشتری که در خور شان زائران عزیز باشد توسط مواکب مردمی که برپا شده ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز