خبرگزاری کار ایران

صادقی مطرح کرد:

۷۰ درصد تماس‌های دریافتی با آتش‌نشانی مزاحمت تلفنی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۹۶

رئیس اداره آتش نشانی بردسکن گفت: روزانه تعداد ۶۵ مورد تماس با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی انجام می‌شود که از این تعداد ۷۰ درصد آن مزاحمت تلفنی، ۲۵ درصد تماس های اداری و ۵ درصد نیز منجر به عملیات و مشاوره می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی صادقی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی یک سال گذشته آمار حوادث تاکنون ۷۲۲ مورد ثبت شده است که ۵۰ درصد مربوط به سیل اخیر است که ۳۱۲ مورد عملیات اعزامی داشته‌ایم.

وی افزود: ۱۵۹ مورد احفای حریق و ۲۵۱ مورد نیز عملیات امداد و نجات طی یک سال اخیر توسط آتش نشانی بردسکن به ثبت رسیده است.

صادقی با بیان این که برای اولین بار از خودروی مدیریت بحران که مجهز به سیستم تلفن هواره‌ای، سیستم ویدئو کنفرانس، میز کنفرانس، تجهیزات اسکان، پک تغذیه که در زمان بحران کاربرد دارد، نیز جانمایی شده است.

صادقی افزود: طرح همیار آتش نشان ویژه رانندگان تاکسی درون شهری نیز یکی دیگر از برنامه‌های آتش‌نشانی بردسکن طی یکسال اخیر است که ۶۲ نفر از رانندگان تاکسی آموزش دیدند که علاوه بر کد اختصاصی همیار آتش نشان، به هرکدام خاموش کننده رایگان نیز اعطا شد.

رئیس اداره آتش نشانی بردسکن بیان داشت: مکاتباتی با اداره مخابرات و فرمانداری در خصوص جمع آوری کیوسک های تلفنی سطح شهر که امروزه با پیشرفت تکنولوژی کارایی زیادی ندارند، داشته‌ایم که خواستار جمع‌آوری آنان و یا در اختیار گذاشتن آدرسهای کیوسک های تلفن شده‌ایم تا مزاحمت های تلفنی را بتوانیم رصد کنیم.

وی افزود: متاسفانه در مناسبت های خاص مانند شب های محرم بالغ بر ۳۰۰ مورد مزاحمت‌های تلفنی ثبت شده است.

صادقی ضمن تبریک به مناسبت هفتم مهرماه روز اتش نشانی و ایمنی به همه آتش نشانان شهرستان، افزود: به مناسبت این روز  با حضور مسئولین شهرستان، خانواده شهید آتش نشان پوراکبر مراسم تجلیل از آتش نشانان در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار شد.

وی رژه خودرویی،عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهید آتش نشان و رونمایی از تندیس آتش نشان را از دیگر برنامه های این روز در بردسکن نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز