خبرگزاری کار ایران

پزشکی قانونی استان اعلام کرد:

تکذیب اخبار نحوه مرگ مدیر بیمارستان ولایت قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۳۳

روابط عمومی پزشکی قانونی استان قزوین در پیامی، اخبار منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از مدیر کل پزشکی قانونی استان قزوین در خصوص نحوه مرگ مدیر بیمارستان ولایت قزوین را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، روابط عمومی پزشکی قانونی قزوین اعلام کرد: خبر‌های درج شده از قول رضا ولی‌زاده مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین در برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، درباره چگونگی مرگ مدیر بیمارستان ولایت قزوین تکذیب می‌شود.

معاینه متوفی پس از ارجاع به پزشکی قانونی، انجام شده و علت فوت در دست بررسی است.

به گزارش ایلنا، رضا ولی‌زاده مدیر کل پزشکی قانونی استان قزوین در خصوص مرگ دکتر محسن ادهمی مدیر بیمارستان ولایت قزوین به یکی از رسانه‌های استان قزوین اعلام کرده بود: روز پنجشنبه حوالی ساعت ۱۲ تا ۱۴ پس از حضور خانواده مرحوم ادهمی مشاهده می شود؛ وی با چادری خود را حلق آویز کرده و چادر نیز بریده و پاره شده است.

به گفته وی، بلافاصله پس از اطلاع و حضور نیروهای پلیس و پزشکی قانونی این صحنه مرگ ثبت و ضبط شده و پس از کالبدشکافی در حال تکمیل اطلاعات پرونده هستیم.

در پی این خبر و همچنین اخبار منتشره در فضای مجازی به نقل از مدیر کل پزشکی قانونی استان قزوین در خصوص مرگ مدیر بیمارستان ولایت قزوین، روابط عمومی اداره کل پزشکی استان این اخبار را تکذیب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز