خبرگزاری کار ایران

١٠ درصد از مشترکان آب در نیشابور الگوی مصرف دو برابری دارند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۲۶۷

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نیشابور گفت: آبفای روستایی نیشابور دارای ۶۲ هزار مشترک بوده که از این تعداد ۸۵ درصد مشترکین خانگی بوده و میزان مصرف ۱۰ درصد از مشترکین دو برابر الگوی مصرف آب است و ۲۹ درصد از میزان مصرف آب را به خود اختصاص می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، فرهاد ذوالجناحی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال ۱۳۰ انشعاب آب غیر مجاز از طریق بازرسان و گزارشات مردمی شناسائی و حدود ۴۰۰ انشعاب به دلیل بدهی قطع شده است.

وی اظهار داشت: پارسال۱۴ میلیون و ۵۲۴ هزار مترمکعب آب از طریق منابع آبی وارد شبکه روستایی نیشابور شد که از این میزان ۹ هزار و ۶۴۱ متر مکعب ثبت مصرف کنتور مشترکان شده و بیش از ۳۳ درصد به دلیل فرسودگی شبکه، انشعابات غیر مجاز و اتفاقات هدر رفت آب داشته ایم.

ذوالجناحی اعلام کرد: یک هزار و ۹۱۰ مورد از مشترکان آبفای روستایی نیشابور را دامداری‌ها تشکیل می دهند که در دوره های ۲ ماهه به طور میانگین ۶۳هزار و ۹۸۰ متر مکعب آب مصرف می کنند و در برخی روستاها به دلیل هجوم صنایع و دامداری‌های صنعتی با مشکل آبرسانی مواجه هستیم و در ۱۰۲ روستا به دلیل کم آبی امکان فروش آب به صنایع و دامداری ها وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: آبرسانی به این روستاها با ۵۵ ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۳۳۶ لیتر بر ثانیه و ۱۲۲ اتاق کلرزن برقی، گازی و هیدرو و ۲۱۰ مخزن با ظرفیت ۳۰ هزار و ۲۰۵ متر مکعب ظرفیت انجام‌می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز