خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از چند شرکت دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۳۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: نقش مهم شرکت های دانش بنیان از جمله مباحث مهم در حوزه صنعت است زیرا توسعه واحدهای صنعتی را سبب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از چند شرکت دانش بنیان، با اشاره به اهمیت و ضرورت شرکت های دانش بنیان، افزود: امروزه پیشرفت واحدهای صنعتی با اقتصاد مبتنی بر علم محقق می شود و نقش شرکت های دانش بنیان اینجا برجسته تر می شود و نیز ضمن کمک به رشد واحدها، روند توسعه آنها را سرعت می بخشند.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان عاملی مهم در فرآیند تولید صنعتی و ایجاد ارزش افزوده بالا هستند، ادامه داد: برای محقق شدن سیاست های رونق تولید و نیز برطرف کردن نیازهای واحدهای صنعتی، نیازمند تعامل و فعالیت بیشتر شرکت ها و واحدهای صنعتی در حوزه دانش بنیان هستیم که بهترین فرصت برای فعالیت های مستمر همین زمان تحریم هاست.

وی تأکید کرد: تحریم ها نمی‌تواند بر فعالیت شرکت های دانش بنیان اثر مستمری داشته باشد زیرا این شرکت ها زایش و رویش و نیز بخش تحقیق و توسعه دارند و با بهره گیری از دانش و توانمندی علمی خود اقلامی که مورد نیاز واحدها بوده را تامین می کنند و یک مدل اقتصاد مقاومتی بی‌نظیر را ارائه می کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید باید محصولات علمی و تحقیقاتی بیشتری از شرکت های دانش بنیان بعنوان کالا و خدمات در اختیار صنایع متوسط و بزرگ، قرار بگیرد تا توانمندی در واحدهای صنعتی و تولیدی بیش از پیش شود و نیز ارزش افزوده بالایی هم به همراه آورد.

وی در پایان گفت: 258 شرکت دانش بنیان در استان و 88 واحد دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی وجود دارد که کارهای عملیاتی مهمی در پیشرفت تولید، اشتغال و اقتصاد داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز