خبرگزاری کار ایران

با حضور به موقع مددجویان؛

پیر زن ۷۰ ساله از مرگ حتمی نجات بافت

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۲۷

یک مددجوی 70 ساله ساکن روستای حق الخواجه در شهرستان میامی از گاز گرفتگی نجات یافت.

به گزارش ایلنا، سیده فاطمه تقوی ضمن بیان اینکه مددکاران این نهاد در اردوی سه‌روزه جهادی هم‌اکنون در منطقه کالپوش حضور دارند، ابراز داشت: این افراد روزانه از یک‌صد منزل مددجویان روستا‌های طلوبین، نردین، حق الخواجه و گلستان بازدید و خدمات لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

وی افزود: گروهی از این مددجویان به منزل خانم ۷۰ ساله در روستای حق الخواجه بخش کالپوش میامی مراجعه می‌کنند که در پی نواختن زنگ در پاسخی از جانب این فرد سالخورده دریافت نمی‌شود و درنهایت پس از تماس‌های مکرر این بانوی سالخورده با بی‌حالی تلفن را پاسخ و این تماس به‌سرعت پایان می‌یابد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه تماس با این بانوی سالخورده مددکاران را از وجود وی در خانه مطمئن و آنها را ترغیب به ورود می‌کند، ابراز داشت: با توجه به اینکه به‌رسم قدیم برای مهمان‌نوازی در نیمه‌باز بود مددکاران وارد خانه شده و این بانوی ۷۰ ساله را در خانه پیدا می‌کنند.

تقوی در ادامه تصریح کرد: مددکاران به‌محض ورود متوجه بوی گاز شده و اقدامات اولیه نظری بستن شیر گاز باز کردن در و پنجره و خارج کردن او از خانه را انجام می‌دهند این اتفاق به دلیل جدا شدن اتصال شیر سماور به گاز یا شل شدن بست گاز ایجادشده بود که با ورود مددکاران این فرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حال این فرد مساعد است، افزود: این خانم تنها در خانه خود زندگی می‌کند و پسر و عروسش ساکن تهران هستند لذا حضور به‌موقع مددکاران و عکس‌العمل درست و صحیح آنها توانست جان تازه به وی بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز