خبرگزاری کار ایران

روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف مازندران تشریح کرد؛

ماجرای تابلوی جعلی یک امامزاده در مازندران/ عکس فتوشاپ است

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۰۶۰

روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در پی انتشار تصویری جعلی و فتوشاپ شده در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فیاض بخش در پی انتشار تصویری جعلی و فتوشاپ شده در فضای مجازی با عنوان (امامزاده سیدمحمد هالیوود) گفت: تابلوی جانمایی شده در تصویر جعلی جاده کپ‌ سفلی شهرستان نور وجود خارجی نداشته و این تصویر ساخته و پرداخته تخیلات ذهنی یک فرد معاند است؛ در تصویر جعلی کاملا پیداست که جاده خاکی بوده، حال آنکه در تصویر اصلی جاده آسفالت است.
 
وی افزود: همانطور که در تصویر جعلی قابل رویت است، عنوان هالیوود از سوی جاعلان و خناسان به‌صورت ناشیانه با فتوشاپ به تابلوی امامزاده سیدمحمد (ع) روستای کپ سفلی اضافه شده است.
 
فیاض بخش ادامه داد: ایجاد تصاویر جعلی از آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت رسانه‌های معاندی است که در حوزه اعتقادی و مذهبی با نیات سوء علیه اعتقادات مردم شبهه پراکنی می‌کنند.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به‌عنوان متولی اصلی امامزادگان و بقاع متبرکه، ضمن محکومیت این اقدام نابخردانه و هتاکانه معاندان، موضوع را از طریق مراجع قضایی در دستورکار قرار می‌دهد تا عوامل و ساختگان این تصویر دروغین به اشد مجازات محکوم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز