خبرگزاری کار ایران

محمدی به ایلنا خبر داد:

مسیر تردد دانشجویان دانشگاه های آزاد و پیام نور بردسکن ایمن و مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۳۲

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن خواستار ایمن سازی جاده دسترسی به دانشگاه آزاد و پیام نور شد.

علی اصغر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: مطالبه جدی دانشجویان و اساتید، ایمن سازی جاده ورود و خروج  به دانشگاه آزاد و پیام نور است.

وی اظهارداشت:با توجه به اجرای پروژه باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد و وقوع سیل در فروردین ماه امسال همچنان جاده دسترسی به دانشگاه تخریب و دانشجویان و اساتید راهی جز عبور از عرض جاده اصلی را ندارند و احتمال هر گونه حوادث دلخراشی وجود دارد که باید هرچه سریعتر متولیان امر پی گیر این مهم باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن اظهارداشت: مهمترین و ایمن ترین راه دسترسی به دانشگاه از داخل شهر بردسکن به دانشگاه از محل زیر گذر بوده است که حدود ۲ماه است که مسدود و در حال حاضر نیز هیچگونه عملیات عمرانی درآن محدوده انجام نشده است و تاکنون چندین مورد مکاتبه با مسئولان امر در شهرستان صورت گرفته است ولی تاکنون برای ایمن سازی جاده دسترسی به دانشگاه کارخاصی صورت نگرفته است.

محمدی گفت: در حال حاضر مهم ترین مطالبه و دغدغه دانشگاه  ایمن سازی راه دسترسی به دانشگاه است که  می طلبد قبل از وقوع هر حادثه ای پیشگیری و اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

وی از رشد 10 درصدی جذب دانشجویان در تمامی  مقاطع  نسبت به سال قبل در این واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: درحال حاضر بیش از 20 رشته در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد با  800 دانشجو در این دانشگاه فعال و مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن عنوان کرد: از مجموع دانشجویان جذب شده  60 درصد آنها برادران و 40 درصد خواهران می باشند و با توجه به اینکه اکثر دانشجویان بومی منطقه هستند به لحاظ خوابگاهی مشکل خاصی نداریم.

محمدی هیات علمی دانشگاه را  75 نفر تمام وقت و مدرسان حق التدریسی و مدعو اعلام کرد و گفت: نگاه ما به رشته های تحصیلات تکمیلی است و با توجه به اینکه هیات علمی دانشگاه به مرتبه استاد یاری  رسیده اند از سال آینده توسعه رشته ها در مقطع کاردانی و کارشناسی نخواهیم داشت و تمام رشته ها به  سمت رشته های تحصیلات تکمیلی سوق داده خواهد شد.

محمدی از جمله اولویت های دانشگاه درسال جاری وسال آینده را با اشاره به درآمدهای غیر شهریه ای  فعالیت  های دانش بنیان اعلام کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن دارای 30 هکتار زمین است که پنج هزار متر مربع آن به فضاهای آموزشی، کارگاهها، آزمایشگاهها، سلف سرویس، نمازخانه و خوابگاه اختصاص یافته و هفت هکتار آن فضای سبز است.

 دانشگاه آزاد اسلامی در بردسکن  فعالیت خودش را رسما از سال 82  آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز