خبرگزاری کار ایران

میرجلیلی مطرح کرد:

مجتمع "سورو" منحصر به فردترین مجموعه تفریحی ساحلی در سطح کشور/ عدم استفاده از پلاژ بانوان به علت آلودگی ساحل و آب دریا

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۲۹

مدیر مجتمع بین المللی تفریحی توریستی سورو گفت: مجتمع سورو منحصر به فردترین مجموعه تفریحی ساحلی در سطح کشور است.

به گزارش ایلنا، پنجم لغایت دوازدهم مهرماه، هفته گردشگری در سراسر کشور نامگذاری شده است.تعیین هفته گردشگری با هدف اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری هر استان در کشور و تلاش برای جذب گردشگر صورت می گیرد.

در شهر بندرعباس نیز به همین مناسبت مجتمع بین المللی تفریحی- توریستی"سورو" میزبان نمایندگان رسانه‌ها بود تا خبرنگاران از این مجتمع عظیم بازدید کنند و نه تنها آن را به شهروندان شهر بلکه به مردم کشور نیز بشناسانند.

کلنگ احداث پلاژ بانوان در آذرماه91 به زمین زده شد و پس از آن حاشیه هایی را به دنبال داشت تا اینکه در شهریورماه96 افتتاح شد اما  تا خرداد97 بصورت نیمه فعال فعالیت داشت.پس از آن سرمایه گذاری که به این شهر عرق و تعصب خاصی داشت ،با این هدف که به بانوان این شهر توجه زیادی نشده ،وی را بر آن وا داشت که سرمایه گذاری این مجتمع عظیم را بعهده بگیرد و تحولی را در این مجموعه ایجاد نماید.

حمیدرضا میرجلیلی با اصالت یزدی –بندرعباسی که بصورت مستقل در بخش مبلمان و دیزاین منزل فعالیت دارد، مدیریت مجتمع بین المللی تفریحی توریستی سورو را برعهده گرفت و تحولی در این مجموعه ایجاد کرد که شاهد استقبال و رضایت بانوان این شهر هستیم چرا که بعد از پارک بانوان این مجتمع، دومین مجموعه ای است که به بانوان این شهر تعلق دارد و از امکانات خوبی برای بانوان برخوردار است.

مدیر مجتمع بین المللی تفریحی توریستی سورو در نشست هم اندیشی با خبرنگاران گفت: از مردادماه 97 بخش سرمایه گذاری پلاژ بانوان را برعهده گرفتیم و مجموعه ای که راکد بود را به فاصله 6 ماه تا عیدنوروز متحول کردیم.

وی اضافه کرد: این مجموعه از فروردین ماه 98 رسما بازگشایی شد و تبلیغات آن در فضای مجازی و بیلبوردهای شهری از اردیبهشت ماه آغاز شد.

حمیدرضا میرجلیلی بیان کرد: سالن ماساژ فوق‌العاده حرفه‌ای، سالن پاک‌سازی تحت لایسنسی از کشور فرانسه، سالن زیبایی، باشگاه هوازی با کلیه رشته‌های ورزشی هوازی، آب‌درمانی با مربی حرفه‌ای، فیتنس در آب، باشگاه بدن‌سازی، کافی‌شاپ، سالن پارک کودک و استخر بزرگ‌سال و کودک، سرسره آبی و فضاهایی برای آفتاب گرفتن، از امکانات تفریحی این مجتمع است.

مدیر مجتمع بین المللی تفریحی توریستی سورو ،ادامه داد: از مهرماه و باتوجه به خنکی هوا،در فضای باز نیز برنامه های متنوع و مفرحی برای بانوان هم چون فستیوال بازیها و ... خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: ساعت کاری این مجموعه تفریحی و توریستی از  ۱۰صبح الی ۲۳ شب است که بانوان گرامی می‌توانند بدون محدودیت زمانی از تفریح در این مجموعه لذت ببرند.

میرجلیلی تصریح کرد:باتوجه به دوری مسیر ،تفاهم نامه ای با شرکت اسنپ منعقد شده است که مشتریان پلاژ می توانند باانتخاب مقصد و واردکردن کدتخفیف pelazh از 50 درصد تخفیف برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه سه قرارداد دیگر را نیز منعقد کرده ایم ،افزود: قراردادiso 9001 (کیفیت)،iso 14001(سازماندهی رسیدگی به شکایات مشتریان)،45001 (سیستم ایمنی و بهداشت) که تا 35 روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر مجتمع بین المللی تفریحی توریستی سورو اذعان کرد:عدم استفاده از پلاژ بانوان به علت آلودگی ساحل و آب دریا به عنوان درد مشترکی است که در این صورت امکان استفاده از پلاژ وجود ندارد ودلیل ایجاد امکانات متنوع در این مجتمع نیز برای پوشاندن این ضعف است.

میرجلیلی گفت:به جرات می توانم بگویم مجتمع تفریحی توریستی سورو منحصر به فردترین مجموعه تفریحی ساحلی در سطح کشور است.

 وی ادامه داد: ارگان ها و دستگاههای دولتی اگر می خواهند شهر بندرعباس دارای یک مکان مناسب گردشگری و تفریحی باشد که مشابه آن در پایتخت وجود نداشته باشد، از این مجموعه حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد:روزهای یکشنبه به عموم مردم ۳۰ درصد تخفیف داده می شود.

مدیرمجتمع بین المللی تفریحی توریستی سورو عنوان کرد: تا  شش ماه آینده حمام مغربی،و بعدها سونا و جکوزی را به این مجموعه اضافه خواهیم کرد.هم چنین برنامه ای برای پاکسازی و لایروبی ورودی و ساحل ساحل خواهیم داشت تا بتوان از ساحل نیز استفاده مطلوب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز