خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر استانی جبهه پیشرفت و رفاه و عدالت در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۴۳۳

در آیین افتتاح دفتر استانی جبهه پیشرفت و رفاه و عدالت البرز، اعضای هیات مدیره این جبهه در استان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آیین افتتاح دفتر استانی جبهه پیشرفت و رفاه و عدالت در استان البرز که با حضور دبیران استانی عضو جبهه برگزار شد با انتخاب هیات مدیره، اسامی جواد چپردار به عنوان رئیس، کاویانی در سمت نائب رئیس و علیرضا عسگری به عنوان دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت البرز، کار خود را رسما در استان آغاز کردند.

ضرورت غربالگری و کاهش احزاب

محمدجواد محمدی نوری، دبیر اول جبهه ضمن تشریح عملکرد جبهه پیشرفت رفاه و عدالت، گفت: بنا نیست احزاب دولتی شوند چراکه احزاب خود دارای نظام نامه هستند و به تنهایی ابزار جدی دارند.

وی افزود: انتخابات پیش رو مهم‌ترین فرصت برای نظام اسلامی است و باید احزاب به این مهم توجه کنند ضمن آنکه نباید متکی به بودجه دولت بود.

وی با انتقاد از تعداد 250 حزبی که در گذشته برای آنها مجوز فعالیت، صادر شد، تصریح کرد: طرح غربالگری باعث شد احزاب جدی، پای کار بمانند و به 110 حزب کاهش پیدا کرد که باز گزینش و حذف تعداد دیگر، ضرورت دارد.

نوری هدف جبهه پیشرفت رفاه و عدالت را وحدت و همراهی برای رفع کدورت ها عنوان کرد و گفت: بیشترین آسیب از اختلافات است که منجربه پیامدهایی شده است که با انتشار درست یا غلط آن در فضای مجازی، شنیده می شود.

نوری یادآور شد: وزارت کشور اکنون چهار جبهه را که شامل پیشرفت رفاه و عدالت؛ شورای عالی اصلاح طلبان؛ جمنا و مستقل گرایان و اعتدال گرایان است در نظر گرفته است که هر یک از چندین حزب تشکیل شده است.

نوری با تاکید بر نقش آفرینی و تاثیرگذاری احزاب پایدار و برنامه محور، اذعان داشت: با توجه به عدم کارکرد درست بعضی از احزاب که در انتخابات مختلف روی کار می آیند، صلب اعتماد مردمی ایجاد می شود که برای عدم تکرار آن، نیازمند تجدید نظر دوباره احزاب است.

البرز نیازمند خانه احزاب است

علیرضا عسگری، دبیر جبهه پیشرفت و رفاه و عدالت در استان البرز گفت: در استان البرز با بیش از دو و نیم میلیون جمعیت و دارا بودن بیش از 50 حزب فعال، هنوز خانه احزابی برای این استان راه اندازی نشده است. 

در پایان این مراسم، کریم حمیدوند، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز با عنوان اینکه استان البرز همچون سایر استانها نیازمند خانه احزاب است گفت: برای راه اندازی خانه احزاب در البرز اقدام کرده ایم چراکه فعالیت در استان زمینه را برای مناسب سازی فعالیت جبهه های سیاسی فراهم می شود و قطعا این روند به سود کشور و نظام خواهد بود.

وی با تاکید بر ایجاد بستر مناسب فعالیت جبهه های سیاسی، افزود: مردم نظام را حفظ کرده و تمام دوران در صحنه حضور داشته اند لذا مشارکت سیاسی و حضور مردم در انتخابات پیش رو با فعالیت احزاب، پویاتر از گذشته خواهد بود. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز ضمن ابراز مخالفت خود با فصلی شدن احزاب در انتخابات، گفت: اقتدار احزاب می تواند در تسهیل گری کار دولت و نهادهای دولتی، موثر باشد.

وی تصریح کرد: احزاب برای انتخابات، بهترین عضو خود را معرفی کنند که با انتخاب آنها کشور از کارکرد صاحبان حزب برخوردار  شوند در این‌صورت، اعتماد مردم جلب و سطح رضایت مردم بالا خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز