خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبر داد:

۳۵ معین اقتصادی خراسان رضوی در بخش کشاورزی فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۹۸

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۸۵ نهاد یا شرکت بخش خصوصی برای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی به عنوان معین اقتصادی تعیین شده اند که از این تعداد ۳۵ معین در بخش کشاورزی فعال هستند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از سبزوار، جعفر حاجی مجتهد در نشست معین‌های اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان سبزوار با بیان این مطلب گفت: بخش کشاورزی استان شامل بخش های زراعی، باغی، دامی، آبزیان و گیاهان دارویی جایگاه تعیین کننده ای در اقتصاد ملی دارد.

وی افزود: بخش زیادی از جمعیت روستایی خراسان رضوی در بخش کشاورزی فعالیت دارند که با اجرای طرح‌های معین اقتصادی بستر اشتغال و رونق تولید در این بخش بیش از گذشته فراهم می شود.

وی اضافه کرد: در طرح مثلث اقتصادی علاوه بر استفاده از سرمایه های مالی معین های اقتصادی انتظار ما بهره مندی از اندیشه و سرمایه های فکری معین های اقتصادی در هر منطقه و مشارکت آنان در تسهیل برنامه‌ها و رفع موانع و چالش هاست.  

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: معین اقتصادی بخش کشاورزی سبزوار در حوزه گیاهان دارویی و دام سبک مشخص شده است.  

حاجی مجتهد با اشاره به تجربه شرکت تعاونی مرغ بیهق سبزوار افزود: ایجاد زنجیره های تولید محصولات که سبب کاهش هزینه ها و افزایش نظارت ها می شود بستر مناسبی برای استفاده از ظرفیت معین های اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز