خبرگزاری کار ایران

رستمی خبر داد:

مشکل تصفیه خانه فاضلاب شهری تربت حیدریه به زودی برطرف می شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۹۱

فرماندار تربت حیدریه از برطرف شدن مشکل تصفیه‌خانه فاضلاب شهری این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این مهم استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی رستمی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهری تربت حیدریه گفت: پس از چند سال بهره برداری و نبود نظارت کافی بر بخش خصوصی، تصفیه خانه فاضلاب شهری در تیر ماه امسال دچار مشکل شد و بوی نامطبوع آن باعث نارضایتی مردم روستاهای مجاور شده بود که در پی آن شرکت آبفای شهری متعهد به برطرف کردن این مشکل در مهلتی سه ماه شد.

وی ادامه داد: در بازدید میدانی صورت گرفته مشخص شد اقدام های مثبتی در راستای کاهش، حذف بو و افزایش راندمان این تصفیه خانه انجام شد ضمن اینکه تاسیسات فیلترینگ ورودی نیز تعمیر و بهسازی شده است.

فرماندار تربت حیدریه گفت: چهار دستگاه  هوادهی که کار اصلی فرایند تصفیه را انجام می دهد هم خریداری و نصب شده است که بر این اساس فرآیند تصفیه خانه به روز رسانی و تاسیسات دوباره در مدار استفاده قرار گرفته و علاوه بر تعمیرات شیرآلات، تاسیسات تابلوهای برق نیز بهسازی شده است.

رستمی افزود: محلی نیز در فاصله پنج کیلومتری مجموعه با همکاری دستگاه‌های ذیربط برای انتقال لجن با ظرفیت بیش از سه هزار متر مکعب جانمایی شده است.

وی ادامه داد: تجهیزات و دستگاه‌های تغلیظ و آبگیری لجن که از خارج کشور خریداری شده بود هم در محل تصفیه خانه قرار گرفت و بناها، ساختمان‌ها، سوله و قسمتی از مخزن بتنی مورد نیاز تصفیه خانه هم ساخته شده است و پیمانکار مربوطه مشغول به کار است و تجهیزات موجود در این تصفیه خانه به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز