خبرگزاری کار ایران

شهبازی:

مدیران از ظرفیت بانوان و جوانان توانمند بیش از پیش بهره برداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۱۷

استاندار البرز، گفت: از مدیران انتظار می رود که در راستای تحقق اهداف دولت مبنی بر سهم 30 درصدی بانوان از مناصب مدیریتی، بیش از پیش توجه داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت فکری نماینده نیمی از جامعه بهره مند شویم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت دستگاه های اجرایی استان با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان البرز، گفت:البرز در حوزه های مختلف تیم هایی منسجم و مقتدر از مدیران را دارد که سرعت البرز را در مسیر توسعه و آبادانی بر اساس سیاست ها و تدابیر اتخاذ شده، افزایش داده اند.

شهبازی ادامه داد: هر کجا توانستیم اسباب رضایتمندی مردم را فراهم کنیم به طور قطع مدیران منشا همراهی و یاری در آن امر بوده اند و همچنین فرمانداران با توجه به تفویض اختیارات کاملی که از سوی استاندار به آنها در راستای تمرکز زدایی از مرکز استان داده شد نقش آفرینی خوبی داشتند.

وی گفت: از مدیران انتظار می رود که در راستای تحقق اهداف دولت مبنی بر سهم 30 درصدی بانوان از مناصب مدیریتی، بیش از پیش توجه داشته باشند چراکه با انتصاب 3 بانوی توانمند در پست های معاونت فرمانداران فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ گامی موثر محسوب می شود تا بتوانیم از ظرفیت فکری نماینده نیمی از جامعه بهره مند شویم.

استاندار البرز افزود: استفاده از جوانان و بانوان در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی استان را به جد در دستور کار قرار داده ایم و در این مسیر از مدیران دستگاه ها انتظار می رود که بستر لازم را فراهم کنند تا از ظرفیت فکری جوانان خوش فکر و توانمند در مسیر توسعه و رشد استان استفاده شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز