خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن:

عمران و آبادانی در روستاها به مشارکت مردم نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۷۴

فرماندار بردسکن گفت: عمران و آبادانی در سطح روستاها به مشارکت و همیاری مردم نیازمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری  در برنامه دهگردشی خود از روستاهای بخش شهرآباد اظهار کرد: امروز هریک از روستاها دارای استعداد های بالایی در بحث اقتصاد‌ی دارد.

فرماندار بردسکن، به آسفالت 100هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش شهرآباد اشاره کرد و افزود: دولت توجه ویژه‌ای را به آبادانی روستاها دارد.

وی پرداخت بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات بانکی را در سطح روستاهای شهرستان در سال قبل مورد اشاره قرارداد و اظهار کرد: امروز روستاهای ما در سطح شهرستان به کارگاههای فعالیت اقتصادی تبدیل شده اند.

شاکری با بیان اینکه آسفالت معابر به ماندگاری جمعیت در روستاها کمک می کند، گفت: عمران و آبادانی به مشارکت مردم نیاز دارد و در روستای نصرآباد جدول گذاری در اولویت قرار دارد و زیر سازی معابرهم امسال  دراین روستا انجام می‌شود .

 وی با بیان اینکه در اکثر روستاها باید اصلاح و تعویض شبکه های فرسوده آب انجام شود، گفت: شور خدمت رسانی در روستاها با اعطای تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی دولت در سال گذشته و امسال به عینه دیده میشود.

وی خدمت بی منت را سرلوحه کار همه مدیران نام برد واظهار داشت:  دیدارهای چهره به چهره با مردم در سطح روستاها وپاسخ گویی به سوالات آنان را از برنامه های مدیران در شهرستان نام برد وگفت:ایجاد تاسیسات پسته پاک کنی در داخل منازل که منجر به استفاده برق زیادی میشود؛را منجر به قطع برق بعضی از روستاهای اطراف این بخش نام برد  که ضروری است مردم این روستاها حتما با اداره برق هماهنگی وهمکاری لازم را داشته باشند.

وی رفع مشکلات مردم، و تسهیل شرایط را برای فعالیت های عمرانی و خدماتی و ظیفه مسئولان نام برد وافزود:مدیر موفق و آینده نگر برای رشد و توسعه روستا  باید برنامه داشته باشد.

همچنین سید علی موسوی فرد، بخشدار شهرآباد بردسکن اظهار کرد: با ساخت ساختمان دهیاری برای دو روستای این بخش  همه روستاهای شهرآباد دارای ساختمان دهیاری می شوند.

وی دو روستای عبدل آباد و رحمانیه را از جمله روستاهای فاقد دارای ساختمان دهیاری نام برد.

موسوی تعویض شبکه‌های فرسوده را مورد اشاره قرار داد و گفت: با همکاری آبفای روستایی شهرستان بردسکن ۱۵۰۰ متر تعویض شبکه در روستای نصر آباد  صورت گرفته و جدول گذاری سطح روستا با مشارکت مردم و روکش  آسفالت جاده روستا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز