خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده مردم تهران صورت گرفت ؛

کلنگ زنی آغاز پروژه گاز رسانی به عباس‌آباد جاجرود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۶۵

مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستای عباس آباد جاجرود دیروز با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان پردیس، روز گذشته با حضور فاطمه سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس ماهانی مدیرعامل شرکت گاز شهرستان پردیس، ابراهیمی عضو شورای اسلامی روستای عباس آباد  و جمع کثیری از مردم  این روستای مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستای عباس آباد جاجرود دیروز برگزار شد .

در ابتدای مراسم  فریدون ابراهیمی ضمن خیر مقدم به حاضران از تلاش‌های مدیریت شرکت گاز و همچنین نماینده شهرستان که پیگیر اجرای پروژه فوق بود تقدیر کرد و گفت: آرزوهای دیرینه مردم این روستا که مدتها منتظر اجرای این پروژه بودند داشتن گاز در منطقه روستایی و حل مشکلات‌شان بود و امیدواریم روند انجام کار با کمک اداره گاز شهرستان به خوبی پیش رود.

نائب رئیس شورای عباس آباد در گفت و گو با ایلنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و با تقدیر  از پیگیری های معاونت عمرانی شهرستان پردیس اظهارداشت: طبق قول مساعد اداره کاز شهرستان پردیس ظرف یک‌ ماه آینده مشکل گاز روستائیان حل خواهد شد.

مهندس ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس پیشنهاد دولت و تصویب مجلس شورای اسلامی همه روستاهای بالای 20 خانوار باید  گازرسانی و از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز