خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک پارک فناوری هرمزگان و معاونت علمی تصویب شد؛

5 واحد فناور پارک علم و فناوری هرمزگان تسهیلات دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۸۷۰

جلسه ارزیابی واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان با حضور مریم ملونی مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در این جلسه که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: به منظور تسهیل در روند فعالیت واحدهای فناور پارک علم و فناوری و کمک به شکوفایی این شرکت ها و همچنین نقش آفرینی آنها در اقتصاد استان و کشور جلسه ارزیابی فناوران برای دریافت تسهیلات از محل مصوبه سفر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه 8 واحد فناور پارک علم و فناوری هرمزگان مورد ارزیابی قرار گرفتند. در این ارزیابی دو واحد فناور پزشکی و شش واحد فناور مرکز رشد وضعیت فعالیت خود را تشریح و نیازهای خود را برای تجاری سازی طرح ها بیان کردند.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در پایان جلسه با ارائه تسهیلات برای 5 شرکت به مبلغ سه میلیارد ریال موافقت شد.

فتی افزود: بر اساس مصوبه سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به هرمزگان مبلغ 10 میلیارد ریال برای توسعه واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان اختصاص یافت که سایر تسهیلات در جلسه بعدی مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز