خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مرزنشینان کشور:

اراده‌ای برای واگذاری امور مردم به خود مردم وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۸۱۹

یاسر فیضی عنوان کرد :پس از گذشت هفت سال از اجرای طرح الکترونیکی شدن عضویت مرزنشینان و صدور کارت الکترونیک آنها هنوز مشکلات سامانه یکپارچه مرزنشینان برطرف نشده و هزینه های گزافی را برای مردم داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یاسر فیضی در این خصوص گفت:اجرای این طرح توسط سازمان توسعه تجارت ایران به شرکتی فعال در بخش خصوصی و غیر مرتبط با مرزنشینان بنام تار واگذار شده و شرکتهای مرزنشینان و مدیران استانها در ثبت نام صدور تمدید و... هیچ نقشی نداشتند .

رئیس کمیسیون مرزنشینان کشور افزود:به استناد آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی اجرای این موارد از وظایف سازمانهای صمت استانها است که بصورت غیر قانونی و با نقض مصوبه هیات وزیران به شرکت تار واگذار شده و قرارداد فی مابین نیز در هاله‌ای از ابهام است و اطلاعی از مفاد قرارداد دسترس نیست این در حالی است که تمام این تصدی گری‌ها در اجرای سیاستهای اصل ٤٤ قانون اساسی باید به اتحادیه های استانی بعنوان ستاد مرکزی مرزنشینان واگذار شود.

مدیرعامل اتحادیه مرزنشینان استان خراسان رضوی افزود: ما پیگیر این واگذاری به مرزنشینان هستیم اما متاسفانه مقاومت زیادی را در حوزه های مختلف شاهد هستیم ، گوش شنوایی برای شنیدن حرف ما وجود ندارد هر بار که مشکلات به مسئولان مربوطه منتقل می‌شود با دعوت از مدیران شرکت  پاسخ قانع کننده ای دریافت نمی‌کنیم و شاهد فرا فکنی مدیران به انحاء گوناگون هستیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز