خبرگزاری کار ایران

استاتدار البرز:

از دختران نینجای البرز حمایت می کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۷۹۸

استاندار البرز گفت: نین جوتسو ورزش بسیار سختی است ولی دختران البرزی علاوه بر اینکه در این ورزش موفق هستند، توانستند آن را به سراسر کشور بیشتر معرفی کرده و تعمیم دهند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار با مربی و اعضای تیم نینجای البرز ضمن تاکید بر ضرورت توسعه ورزش به عنوان عاملی مهم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: هر کجا که نیاز باشد برای حمایت از ورزش تمام قد حضور خواهم یافت.

وی با بیان اینکه ارتقای سلامت، نشاط اجتماعی و ورزش البرز را به جد در دستور کار داریم، افزود: خرسندم از اینکه در این منطقه به عنوان یکی از مناطق کمتر برخوردار استان حضور دارم و شاهد چنین فعالیت های حرفه ای ورزشی هستم.

استاندار البرز با قدردانی از رسانه ملی به دلیل پرداختن به معرفی استعدادها در حوزه های مختلف، ادامه داد: این اقدام یکی از رسالت های اصلی رسانه است چراکه بواسطه حضورش ثمربخشش می تواند اسباب هم افزایی و توجه را فراهم کند.

وی تصریح کرد: نین جوتسو ورزش بسیار سختی است ولی دختران البرزی علاوه بر اینکه در این ورزش موفق هستند، توانستند آن را به سراسر کشور بیشتر معرفی کرده و تعمیم دهند.

شهبازی گفت: امروز از نزدیک به بررسی درخواست ها و موانع دختران نینجا پرداخته و ضمن تقدیر و خداقوت، تدابیر لازم برای حل مشکلات آنها اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: امید است با تسهیلات کم بهره و سریع که به توسعه این ورزش اختصاص داده می شود شاهد افتخار آفرینی و توفیق روز افزون دختران نینجا باشیم و در مجموع حامی آنها خواهیم بود.

فریبا فرجی پور مربی دختران نینجای البرزی نیز در این دیدار از حضور استاندار البرز در محل تمرینشان قدردانی کرد و گفت: این اولین باری است که یک استاندار در چنین باشگاه کوچکی حضور می یابد.

وی افزود: حضور استاندار البرز و تصمیماتی که بواسطه آن گرفته شد به ما دلگرمی می دهد و اطمینان حاصل کردیم که مسئولان استانمان به فکر ما هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز