خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه فصل پروانگی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۷۴۶

نمایشگاه فصل پروانگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عصر دوشنبه در پیاده راه فرهنگی میدان آرادی (سبزه میدان) قزوین برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این نمایشگاه ماکت هایی از عملیات مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله خیبر به نمایش گذاشته شده است.

غرفه کتاب های مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس، تابلو دل نوشته های شهدا و رزمندگان، گالری عکس دیگر بخش های این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

اجرای سرود، نقالی خوانی و اجرای برنامه توسط رزم نوازان در کنار روایت گری رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های فرهنگی این نمایشگاه به شمار می رود.

برخی تجهیزات نظامی و جنگی نیز مانند توپ و تانک و قایق های تندرو عملیات خیبر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،آشنایی شهروندان با سیره شهیدان،تجدید خاطرات و یاد دوران دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها، ایثارگری، دستاوردها و خاطرات دوران دفاع مقدس به نسل  جوان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

این نمایشگاه تا پنجم مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۳۰ و ۱۶ و ۳۰ تا ۲۱ برای بازدید شهروندان قزوینی دایر است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین، سپاه صاحب الامر(عج)، بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ و نشر ارزش ها دفاع مقدس و اداره کل آموزش و پرورش قزوین برپا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز