خبرگزاری کار ایران

مدیریت ارشد اصفهان گفت:

اقتضائات امروز آموزش و پرورش نوآفرینی، نوآوری و کارآفرینی است/ کارآفرینی حلقه مفقود در سیستم آموزشی

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۷۱۷

استاندار اصفهان گفت: تمام کسانی که دل در گرو توسعه دارند و آرمان و ارزش و پیشرفت کشور و آینده سازی جوانان دغدغه آن‌هاست؛ می‌دانند توسعه کشور در گرو تقویت آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی به مناسبت اول مهرماه و بازگشایی مدارس با اشاره به اینکه رسالت ما اجرایی کردن  فرآیند توسعه است، اظهارداشت: فرآیند توسعه در ابعاد مختلف و به صورت همه جانبه تنها با آموزش و پرورش محقق می‌شود.

وی ضمن تبریک بازگشایی مدارس درسال تحصیلی جدید، ادامه داد : هدف نهایی آموزش و پرورش رسیدن به قله معرفت و کمال است و مسیر این هدف، بزرگراه دانش، دانایی، معرفت بوده که عرصه آن فرهنگ و دانایی است.

رضایی بیان کرد : یکی از راه‌های تحکیم بخشی به آموزش و ‌پرورش اکرام از خانواده معزز شهدا وایثارگران است که همه آن‌ها ارزش‌های ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.

استاندار اصفهان خطاب به فرهنگیان گفت: اقتضائات تعیلم و تربیت خاص است و دانش آموزان باید بدانند کاروان علم به سرعت در حال حرکت است و تاخیر در علم ما را از پیشرفت روز افزون از مسائل اقتصادی، فنی و فرهنگی به عقب می‌راند از این رو باید به این امر آگاه باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه وظیفه امروز آموزش و پرورش نوآفرینی، نوآوری و کارآفرینی است، بیان کرد: استان اصفهان می‌تواند پیشگام و پیشرو حرکات جدید در زمینه تعلیم و تربیت به نحو نوین باشد.

وی اضافه کرد: تسهیل‌گری در کارآفرینی روشی است که در مدارس جای آن خالی است چرا که فارغ التحصیلان امروزی همه جویای کار اداری بوده و معضل اشتغال در کشور به چشم می‌خورد.

استاندار اصفهان ادامه داد: کارآفرینی در فضای اشتغال از شاخصه های اساسی و مهمی است که در این زمینه باید با کار و ‌تلاش و نوآوری ایجاد شود.

به گفته وی توسعه گران و ارزش آفرینان واقعی معلمان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز