خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

۱۸۰ مدرسه جدید توسط خیرین البرزی امسال گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۳۱

استاندار البرز با تاکید بر اینکه در بحث ایجاد خانه‌های بهداشت و یا ایجاد زیرساخت های ورزشی حضور موثر خیرین را شاهد هستیم، گفت: به وجود خیرین در البرز افتخار می‌کنیم و‌ خیرین مدرسه ساز البرزی در سه سال گذشته بسیار موثر و در کشور برتر بوده اند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در آئین بازگشایی مدارس سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ که در دبیرستان  دخترانه شرافت کرج برگزار شد با اشاره به اینکه در ماه مهر بهار تعلیم و تربیت در سراسر کشور آغاز می شود، اظهار کرد: ۱۸۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز البرزی ساخته شده و توسط خود خیرین امسال در اختیار آموزش و پروش استان قرار داده شد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث ایجاد خانه های بهداشت و یا ایجاد زیرساخت های ورزشی نیز حضور موثر خیرین را شاهد هستیم، گفت: به وجود خیرین در البرز افتخار می کنیم و‌ خیرین مدرسه ساز  البرزی در سه سال گذشته بسیار موثر و در کشور برتر بوده اند.

وی بیان کرد: شعار امسال کشور که به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان شد این است که ما پیروز هستیم‌، زمانی که دشمن از جبهه های مختلف حمله می‌کرد و سلاح آنچنانی نداشتیم اما امروز ایران به عنوان یکی از کشورهایی که فناوری های نوین در حوزه ساخت سلاح دارد و می تواند حرف های زیادی برای گفتن در این عرصه داشته باشد، مطرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز