خبرگزاری کار ایران

همتی در آیین آغاز سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸:

آینده کشور از طریق نهاد تعلیم و تربیت رقم می‌خورد/ ساختن یک جامعه مطلوب در گروی تلاش معلمین است

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۰۴

استاندار هرمزگان گفت: آینده کشور از طریق نهاد تعلیم و تربیت رقم می‌خورد و باید انسان های کارآمد از مدارس برای کشور تربیت شوند.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی در آیین آغاز سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ و نواختن زنگ بازگشایی مدارس که در مجتمع آموزشی همیاری در شهرستان رودان برگزار شد، عنوان کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید، سالی پرنشاط و شاداب برای دانش آموزان و معلمان بزرگوار باشد و به معنای واقعی در این سال شاهد ارتقای علمی در همه مدارس کشور باشیم.

وی ادامه داد: ساختن یک جامعه مطلوب در گروی تلاش معلمین است و با کوشش معلمان بزرگوار می‌توانیم مسیر توسعه و پیشرفت و پویایی را به خوبی طی کنیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید قدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم، تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت و فداکاری در برابر دشمن ایستاده است و قطعاً فردای این کشور بسیار درخشان خواهد بود.

وی گفت: آینده کشور از طریق نهاد تعلیم و تربیت رقم می خورد و باید انسان های کارآمد از مدارس برای کشور تربیت شوند.

همتی با قدردانی از خیر مشارکت کننده در ساخت مجتمع بزرگ آموزشی همیاری در شهرستان رودان، خاطرنشان کرد: این مجتمع آموزشی با امکانات کامل و معماری زیبا ساخته شده است.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ۱۰۰ مدرسه در هرمزگان با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین ساخته می شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این کار بزرگ بستر مناسب را برای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها در هرمزگان فراهم می کند و به این دلیل از خیرین و بنگاه‌های اقتصادی در استان تشکر و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز