خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی البرز:

توزیع بیش از دوهزار بسته لوازم تحریر در قالب طرح پویش مشق مهر

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۵۸

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اهدای ۲۰۵۰ بسته لوازم التحریر به کودکان البرزی، ارزش ریالی هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت : تا کنون بیش از هفتصد میلیون تومان برای خریداری این بسته ها هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، اسدالله حیدری در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: برای دومین سال متوالی پویش مشق مهر با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزش تحت پویش بهزیستی و مناطق کمتر برخوردار آغاز شده است.

وی افزود: این پویش از سوی سازمان بهزیستی کل کشور و با همت خیرین و نیکوکاران ارجمند از تاریخ ۸ شهریور ماه شروع و تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت .

حیدری تصریح کرد : بهزیستی استان البرز تا کنون ۲۰۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و به کودکان البرزی اهداء کرده است که این اقلام شامل کوله پشتی ، دفتر ، مدادرنگی ، مداد ، پاک کن ، تراش ، خودکار ، خط کش ، ماژیک ، دفترچه یادداشت و بسیاری اقلام مورد نیاز دیگر دانش آموزان است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ارزش ریالی هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت : تا کنون بیش از هفتصد میلیون تومان برای خریداری این بسته ها هزینه شده است.

حیدری در پایان با دعوت از مردم نوع دوست البرزی در پویش مشق مهر گفت : مردم نیک اندیش و نوع دوست البرزی می توانند با مراجعه به معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز و یا شهرستانها کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای تأمین هزینه های تحصیلی فرزندان محروم و نیازمند اهداء کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز