خبرگزاری کار ایران

کرباسی خبر داد:

اجرای بهسازی و آسفالت محور ترانزیتی تایباد – دوغارون

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۸۴

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تایباد گفت: با توجه به تردد بالا و اهمیت ترانزیتی محور تایباد _ دوغارون این اداره اقدام به بهسازی و آسفالت این محور کرده است.

علی اصغر کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: باتوجه به ترافیک بالا و خرابی بیش از حد قسمتی از زیرسازی و رویه آسفالتی راه موجود در محل قبل از ورودی در پایانه مرزی دوغارون، اجرای بهسازی و آسفالت این قسمت از راه در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی اعتبار هزینه شده در این راستا را بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: عملیات زیر سازی و آسفالت گرم بطول ۱۰۰متر، عرض هفت متر و قطر آسفالت ۶ سانتی‌متر از محل اعتبارات نگهداری راه‌ها انجام شد. 

کرباسی مطرح کرد: با توجه به ترانزیتی بودن معبر اصلی دوغارون به کشور افغانستان و همچنین پیش رو بودن اعزام زائرین افغانستانی اربعین حسینی از مرز دوغارون به زیارت عتبات عالیات عراق و حرم علی ابن موسی الرضا (ع) انجام این عملیات علاوه بر افزایش ایمنی بیشتر کاربران جاده‌ای، جلوه زیباتری از ورودی به کشور عزیزمان را نمایان می‌کند.

وی تصریح کرد: نگهداری و حفاظت از راه‌های ارتباطی در تمام فصول بدون وقفه انجام می‌شود تا بهره‌مندی مردم از راه مناسب و ایمنی بیشتر در رفـت و آمد تحقق یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز