خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:

دختر مفقود شده روستایی پس از ۱۶ ساعت جست و جو پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۴۹۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پیدا شدن دختر ۲۶ ساله مفقود شده در روستای نقنج بعد از ۱۶ ساعت جست و جو خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد رحیم شهریاری، اظهار داشت: ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته با اعلام حادثه مفقودی دختر ۲۶ ساله در روستای نقنج بیرجند بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امداد هوایی برای عملیات جستجو به منطقه اعزام شد، گفت: مفقودی پس از حدود ۱۶ ساعت تلاش نیروهای امدادی و مردمی ساعت ۱۵:۵۲ دقیقه روز گذشته توسط امداد هوایی در منطقه کوهستانی ضلع جنوبی روستای پیدا شد.

وی با اشاره به مطلوب بودن حال عمومی فرد حادثه دیده، اظهار کرد: نامبرده بعد از پیدا شدن تحویل خانواده اش شده است.

شهریاری افزود: عملیات جستجو با ۴۵ نیروی امدادی در قالب ۱۴ تیم عملیاتی شامل یک تیم امداد هوایی دو تیم واکنش سریع، دو تیم آنست (سگ های زنده یاب) و ۹ تیم امدادی انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در این عملیات یک فروند بالگرد، ۱۱ خودروی امدادی و ۲ دستگاه موتورسیکلت بکارگیری شده است.

روستای نقنج از توابع دهستان القورات شهرستان بیرجند است که در ۷۰ کیلومتری شمال غربی بیرجند واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز