خبرگزاری کار ایران

یحیی گل محمدی:

بازیکنان شهر خودرو انگیزه زیادی مقابل فولاد دارند/ بدنبال 3 امتیاز هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۳۶

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم فولاد دارند و می‌خواهند در مقابل هواداران بازی خوبی به نمایش بگذارند تا سه امتیاز بازی را به دست آورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال فولاد گفت: با توجه به وضعیت خوبی که در جدول داریم می خواهیم با کسب سه امتیاز بازی با فولاد همچنان صدرنشین باقی بمانیم.

وی با بیان این که تیم فولاد یک تیم سر سخت است، ادامه داد: کار آسانی مقابل این تیم نداریم و باید با دوندگی و تلاش زیاد باید به هدف خود برسیم و از تک موقعیت‌ها نیز به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم ما هنوز با بازی شناور مدنظر من فاصله دارد و چند هفته‌ای زمان می‌برد که به آن فرم سابق برگردیم و باید با تمرکز بیشتر روی تمرینات به این هدف برسیم.

گل محمدی با اشاره به بازیکنان مصدوم خود در بازی مقابل تیم فولاد افزود: در بازی فردا امین قاسمی‌نژاد، فرشاد محمدی‌مهر و روح‌الله باقری به دلیل مصدومیت حضور ندارند و چند بازیکن هم در تیم ملی جوانان داریم که هنوز به تیم ما اضافه نشده‌اند.

وی با تشکر از مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای در اختیار گذاشتن زمین تمرین به این تیم گفت: آنها همچنین قول داده اند تا دی ماه زمین شماره دوی ورزشگاه امام رضا (ع) را در اختیار تیم شهر خودرو قرار دهند.

او در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی هم گفت: تا کنون قول قهرمانی نداده و نمی‌دهم و قول دادن در فوتبال موضوعی نیست که حتی بزرگان فوتبال دنیا به آن بپردازند از این رو فقط قول می‌دهم که تمام تلاشمان را برای موفقیت انجام دهیم.

سرمربی تیم فولاد به نشست خبری پیش از بازی با تیم شهر خودرو نرسید.

دیدار تیمهای شهر خودرو و فولاد در چهارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۹ فردا جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز