خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان ایلام خبر داد;

راه‌اندازی دادگاه و دادسرای موقت در مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۱۴

رئیس کل دادگستری استان ایلام از راه‌اندازی دادگاه و دادسرای موقت در مرز مهران به صورت شبانه روزی خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی دهقانی در این باره گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر به زوار سیدالشهدا در ایام منتهی به اربعین حسینی یک شعبه دادسرا و یک شعبه دادگاه و همچنین پزشکی قانونی در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی مستقر می‌شوند.

وی افزود: مراجعه کنندگان به دادگستری آخرین مرجع و پناهگاه آنان دستگاه قضایی است و باید کرامت انسانی و حقوق شهروندی آنان حفظ شود.

رئیس کل دادگستری ایلام عنوان کرد: بی احترامی به زائرین حسینی در مرز مهران پذیرفتنی نیست، چنانچه موردی مشاهده شود دستگاه قضایی به شدت باعاملین برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دستگاه قضا تمام سعی خود را کرده که وظایف ذاتی خود را به خوبی انجام دهد و در این راستا بی نظمی و ناامنی در مرز مهران را قبول نمی‌کند.

دهقانی اظهار کرد: کار قضاوت با بقیه امور متفاوت است و شأن و منزلتی والا دارد، بنابراین باید در جهت رضای خداوند که قطعاً به رضای مردم منتهی می‌شود استفاده شود.

وی مطرح کرد: هر انسانی به واسطه انسان بودنش دارای کرامتی است که باید حفظ شود و حتی متهمی که بازداشت می‌شود هم باید کرامتش محفوظ بماند.

دهقانی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود در دستگاه قضا جهت پیشگیری از وقوع جرم استفاده شود و همه ادارات و نهاد‌هایی که قانون بر آن‌ها تکلیف کرده باید به موضوع پیشگیری از وقوع جرم ورود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز