خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اصفهان :

تولیدکننده را در مقابل رقبای خارجی رها نکنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۹۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: در کشوری که هزاران مانع سر راه تولید وجود دارد، تولیدکننده نمی‌تواند با آرامش به انجام کار بپردازد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید حسن قاضی عسگر اظهار کرد: در کشوری که هزاران مانع سر راه تولید وجود دارد، تولیدکننده نمی‌تواند با آرامش به انجام کار بپردازد. معتقدم اگر بخواهیم رونق تولید ایجاد کنیم باید از مسیری که صنایع دفاعی ما در چهل سال گذشته طی کرده‌اند استفاده کنیم و تولید داخل را تقویت کنیم. صنایع دفاعی به حدی از بلوغ رسیده است که دشمنان ما روی آن حساب کرده و درواقع یک قدرت بازدارندگی برای دشمنان ایجاد کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: در کشورهای پیشرفته زمانی که پیشرفتی در صنایع دفاعی به وجود می آید، برخی از این پیشرفت‌ها که قابلیت استفاده در صنعت را دارد وارد جامعه کرده و کسب و کاری اضافه بر کسب و کار ایجاد شده در صنایع دفاعی ایجاد می‌کنند. ما نیاز داریم که بسیار عاقلانه‌تر  از گذشته عمل کنیم.

قاضی عسگر با بیان لزوم تغییر در برخی از سیاست‌های حال حاضر گفت: در گذشته باوجود قیمت دلار، «دستگاه سازی» در ایران به صرفه نبود، ولی اگر قیمت ارز تک نرخی و واقعی شود می‌تواند باعث رونق تولید شود.

وی افزود: زمانی که تولیدکننده تصمیم به تولید می‌گیرد باید حمایت شود و کمترین حمایت این است که او را در مقابل رقبای خارجی رها نکنیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز