خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان مطرح کرد؛

کاهش کیفیت ساختمان‌ها با ورود به عرصه صنعتی شدن/ برگزاری سیمنار تخصصی نمای (GRC)

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۴۹۰

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تبدیل، صنعتی شدن و تولید بیش از حد ساختمان ها در کشور باعث شد که ما به کیفیت ساختمان ها توجه نکنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شیرین طغیانی اظهار کرد: از زمانی که معماری و ساختمان سازی به صنعت تبدیل شد، شاهد نزول کیفیت و  و  بدترین اتفاقات در ساختمان سازی  بودیم.

وی با بیان اینکه از سپیده دم تاریخ تاکنون معماری و شهرسازی یکی از مهم‌ترین معیارهای تمدن ساز در سرتاسر جهان بوده است، افزود: مسلماً این نقش بی‌بدیل صنعت ساختمان می‌تواند ما را به این موضوع رهنمود کند که توجه به کیفیت صنعت ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ساختمان سازی یا صنعت ساختمان امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع دنیا مورد متوجه است و البته شاید در سایر صنعت‌ها بحث تولید، تولید اقتصادی و نتایج آن مورد توجه است، اما به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین و شاخص‌های صنعت ساختمان، بحث تمدن سازی است. 

وی با بیان اینکه پوشش ساختمانی و تاثیر آن علاوه بر کیفی‌سازی ساختمان می‌تواند در سیما و منظر شهری موثر باشد، گفت: برپایی نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی می‌تواند در این راه قدم موثری بردارد و با ایجاد فضا برای آشنایی با پوشش‌های متنوع ساختمانی و به ویژه توجه به پوشش‌های متناسب با فضای فرهنگی، اقلیمی و کالبدی شهرها، کیفیت فضای شهری را افزایش دهد.

طغیانی تصریح کرد: در نمایشگاه «پوشش‌های ساختمانی» که از روز گذشته آغاز شده می توانیم با انواع تولیدات داخلی در عرصه ساختمان‌سازی و همچنین با صنایع جدیدی که در این مبحث ایجاد شده، آشنا شویم و با رویکردهای جدید و استفاده‌ درست و به موقع از آنها بتوانیم فضای شهری و ساختمان‌های با کیفیت را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ بستری برای رونق صنعت ساختمان با وجود همه مشکلات و رکود است، ابراز امیدواری کرد: در سال‌های آینده با کیفیت بیشتر و با شرایط بهتر شاهد برگزاری بهتر این نمایشگاه در عرصه صنعت ساختمان باشیم.

در همین راستا امروز سمینار تخصصی بررسی نماهای (GRC) در نمایشگاه «پوشش‌های ساختمانی» برگزار می شود. این نما برای اولین بار توسط شرکت دیسمان به ایران وارد شده و قابلیت فراوانی مانند ضد حریق، قابل شستشو، مقاوم در برابر زلزله و نصب با سرعت بالا را دارد.

یکی دیگر از قابلیت های این نوع نمای ساختمانی سازگاری با دمای بسیار سرد و بسیار گرم است و در اثر انقباض و انبساط از ساختمان جدا نمی‌شود.

سمینار تخصصی بررسی نماهای (GRC) عصر امروز چهارشنبه 27 شهریور از ساعت 17 و سی دقیقه با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان و اعضای هیات علمی این دانشگاه در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز